ΠΑΟΚ: Η διαχείριση του Ομάρ Ελ Καντουρί ενόψει της ρεβάνς με Αγιαξ
Ο Μαροκινός μέσος ακολουθεί ειδικό πρόγραμμα με φόντο τη παρουσία του και στην αναμέτρηση που θα γίνει τη Τρίτη στο Αμστερνταμ (13/8, 21:30)🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στις προπονήσεις επέστρεψαν σήμερα το πρωί οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ, στο δρόμο για την δεύτερη αναμέτρηση με αντίπαλο τον Αγιαξ, για τη Γ' προκριματική φάση του Champions League, η οποία θα γίνει το βράδυ της Τρίτης. Ο Ομάρ Ελ Καντουρί έκανε «αγώνα δρόμου» για να μπορέσει να αγωνιστεί στον αγώνα της Τούμπας, και από σήμερα ξεκίνησε ειδική αγωγή έτσι ώστε να διασφαλιστεί η παρουσία του και στον δεύτερο αγώνα.
Ο Αμπέλ Φερέιρα άρχισε να καταστρώνει τα πλάνα του για τη ρεβάνς του 2-2,ε την ανάλυση της πρώτης αναμέτρησης να αποτελεί το πρώτο οδηγό, ειδικά αναφορικά με όσα (δεν) έγιναν στο δεύτερο ημίχρονο, στο οποίο ο «Δικέφαλος του Βορρά» δεν μπόρεσε να απειλήσει τους Ολλανδού τόσο πριν όσο και μετά της ισοφάριση.
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





