Σίνισα Μιχαΐλοβιτς: Ξεκίνησε τη θεραπεία για τη λευχαιμία
Αποφασισμένος να βγει νικητής από τη δυσκολότερη μάχη της ζωής του ο Σέρβος προπονητής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Σίνισα Μιχαΐλοβιτς ανακοίνωσε χθες Κυριακή ότι πάσχει από λευχαιμία. Από εκείνη την ώρα εκατοντάδες χιλιάδες είναι τα μηνύματα συμπαράστασης για την υγεία του. Ο Σέρβος προπονητής ξεκίνησε ήδη τη θεραπεία για την καταπολέμη της λευχαιμίας.
«Σε συνεργασία του ιατρικού τιμ της Μπολόνια και του Ινστιτούτου Σερανιολι, ο προπονητής μας αποφάσισε να αρχίσει σήμερα θεραπεία. Στην επίθεση από την πρώτη στιγμή όπως υποσχέθηκε. Ολοι μαζί του, εμπρός Σίνισα» τονίζει η ανακοίνωση της Μπολόνια. Στις τάξεις της ιταλικής ομάδας υπάρχει η αισιοδοξία ότι ο Σέρβος προπονητής θα βγει από το νοσοκομείο πριν την έναρξη του δεύτερου μέρους της προετοιμασίας και θα είναι κανονικά μαζί με την ομάδα στην Αυστρία.
Διαβάστε ακόμη
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




