Αδριατική Λίγκα: Μιλάμε και με Ολυμπιακό και με Παναθηναϊκό
Στο τραπέζι τόσο με τον Ολυμπιακό, όσο και με τον Παναθηναϊκό θα καθίσει η Αδριατική Λίγκα σύμφωνα με τον general manager της λίγκας, Κρέσιμιρ Νόβοσελ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Νόβοσελ μίλησε πριν την έναρξη της συνεδρίασης των ομάδων της ABA League και τόνισε πως οι δύο «αιώνιοι» θα τοποθετηθούν στις συζητήσεις της ημερήσιας διάταξης. «Έχουμε λάβει αιτήσεις συμμετοχής από τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό στην Ελλάδα, όπως και από τη Μπνέι Χερζλίγια από το Ισραήλ. Οι τρεις αυτές ομάδες θα συζητηθούν και θα δούμε τα δεδομένα για πιθανή συμμετοχή τους στην ABA Liga την επόμενη σεζόν.
Η Πρίστινα δεν ζήτησε να λάβει μέρος, άρα δεν υπάρχει λόγος να το συζητήσουμε», ανέφερε ο χαρακτηριστικά ο γενικός διευθυντής της Αδριατικής.
Ο Ολυμπιακός έχει εκφράσει ανοιχτά την επιθυμία του να αγωνιστεί εκεί και περιμένει την επίσημη έναρξη των συζητήσεων, ενώ ο Παναθηναϊκός, είχε στείλει επίσημο έγγραφο στη λίγκα, τονίζοντας πως θέλει να παίξει όπου βρίσκονται οι Πειραιώτες.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





