Οριστικό: Ο Ολυμπιακός δεν κατεβαίνει στο ΟΑΚΑ για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό
Οριστική η απόφαση του Ολυμπιακού να μην αγωνιστεί απόψε κόντρα στον Παναθηναϊκό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οριστική και αμετάκλητη είναι η απόφαση του Ολυμπιακού να μην αγωνιστεί στον αποψινό αγώνα με τον Παναθηναϊκό για τα πλέι οφ της Basket League. Οι «ερυθρόλευκοι» ενημνέρωσαν την Αστυνομία σήμερα (20/5) το πρωί, ώστε αυτή να μην προγραμματίσει μέτρα ασφαλείας για την άφιξη και την αποχώρηση της αποστυολής από το γήπεδο.
Ο Ολυμπιακός ξεκαθάρισε ότι δεν θα αγωνιστεί, κάτι που σημαίνει ότι χάνει το παιχνίδι στα χαρτιά και πλέον βρίσκεται κατάματα με τον υποβιβασμό στην Α2 κατηγορία. Ο ΕΣΑΚΕ είχε ενημερώσει τους παράγοντες του Ολυμπιακού πως αν δεν κατέβοπυν στο παιχνίδι, τότε αυτόματα θα υποβιβαστούν στην Α2 κατηγορία, με δεδομένο ότι έχουν υποπέσει και στο παρελθόν στο ίδιο παράπτωμα.
Πλέον, η μόνη ελπίδα για τον Ολυμπιακό είναι η απόφαση του ΑΣΕΑΔ, στο οποίο έχουν προσφύγει οι «ερυθρόλευκοι» ελπίζοντας στην ακύρωση της τελευταίας αγωνιστικής της κανονικής περιόδου.
Νωρίτερα σήμερα (20/5) ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος είχε εκδώσει ανακοίνωση, με την οποία καλούσε τον Ολυμπιακό να αγωνιστεί κανονικά στο αποψινό παιχνίδι.
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




