Basket League: Αποχή από τους παίκτες του Άρη!
Δεν προπονήθηκαν σήμερα οι ΜακΓκι, Μπελ, Καϊζερ και Χάρις🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τραγική είναι η εικόνα των ομάδων μπάσκετ της Θεσσαλονίκης. Μετά τον ΠΑΟΚ όπου είχαμε τις αποχωρήσεις άλλων δυο παικτών(Χάτσερ, Γκάρετ)εξαιτίας οικονομικών θεμάτων αποχή ξεκίνησαν και οι αμερικανοί παίκτες του Άρη. Αναλυτικότερα οι
Γκάρι ΜακΓκί, Γκάρι Μπελ, Μάικ Κάιζερ και Ραμόν Χάρις δεν προπονήθηκαν υποστηρίζοντας πως δεν τους καταβλήθηκε η δόση του Μαρτίου. Στην ΚΑΕ Άρης έλεγαν πως δεν είναι δυνατόν να υπάρχει αυτή η αντιμετώπιση για καθυστερήσεις μόλις δυο μηνών κι ενώ τους έχει δοθεί η διαβεβαίωση πως το επόμενο διάστημα θα καταβάλλουν το προβλεπόμενο ποσό.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




