Τεντόγλου: Το καλοκαίρι, όπου με βλέπετε, θα κάνω ρεκόρ αγώνων
Τι δήλωσε μετά την άφιξη της ελληνικής αποστολής από την Κίνα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Μίλτος Τεντόγλου άφησε υπόσχεση για πολλά ρεκόρ και φυσικά ένα χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ανοικτού στίβου στο Τόκιο, μιλώντας μετά την επιστροφή της ελληνικής αποστολής από την Κίνα.
Ο ίδιος μίλησε για τους λόγους και τις αιτίες που τον οδήγησαν στην 5η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κλειστού στίβου της Κίνας, ενώ τόνισε τους στόχους που έχει θέσει για το επερχόμενο καλοκαίρι.
Ο σπουδαίος Έλληνας αθλητής ανέφερε: «Τουλάχιστον έδειξα μια μαχητικότητα. Το πάλεψα γιατί η σεζόν μου τα χάλια και ήμουν άρρωστος. Πριν το πρωτάθλημα έχασα το ευρωπαϊκό. Είχα και λάθος κάποια πράγματα τεχνικά. Τώρα δεν τα λέω, δεν χρειάζεται να τα πω αυτά. Στον ανοικτό (στίβο), δίνω πιο πολύ βάση. Ένα τσακ λίγο στεναχωρήθηκα γιατί θα μπορούσε να γίνει ωραίος αγώνας άμα πηδούσα και γω».
Για το αν είχε «μάτι» όπως είπε ο Καραλής: «Δεν είχα μάτι εγώ (γέλια), άρρωστος ήμουν. Το καλοκαίρι, όπου με βλέπετε, θα κάνω ρεκόρ αγώνων, ρεκόρ μίτινγκ, ρεκόρ δικό μου, καλύτερη επίδοση στον κόσμο και χρυσό στο παγκόσμιο».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





