Παραολυμπιακοί Αγώνες: Η Μανθοπούλου στον τελικό των 100μ! «Ήρθα για το χρυσό»
Η 19χρονη Ελληνίδα αθλήτρια, συμμετείχε στην πρώτη προκριματική σειρά και τερμάτισε στην πρώτη θέση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η Λήδα Μαρία Μανθοπούλου προκρίθηκε με χαρακτηριστική άνεση στον τελικό των 100 μέτρων της κατηγορίας Τ38, των Ολυμπιακών Αγώνων που διεξάγονται στο Παρίσι.
Η 19χρονη Ελληνίδα αθλήτρια, συμμετείχε στην πρώτη προκριματική σειρά και τερμάτισε στην πρώτη θέση, καθώς κάλυψε την απόσταση σε 12 δευτερόλεπτα και 53 εκατοστά, επίδοση που αποτελεί και ατομικό ρεκόρ (12.62 το προηγούμενο).
Σημειώνεται, ότι η νεαρή δρομέας ταχύτητας, είναι από τα φαβορί για ένα μετάλλιο στον τελικό, που θα διεξαχθεί απόψε (21:11).
Εμφανώς ικανοποιημένη η Μανθοπούλου, δήλωσε αμέσως μετά τον τερματισμό, στην κάμερα της ΕΡΤ: «Ήταν εύκολα, δεν είχα άγχος και μου άρεσε η κούρσα. Πάμε για καλύτερο χρόνο στον τελικό. Εννοείται ότι στόχος είναι το χρυσό μετάλλιο. Γι' αυτό ήλθα εδώ.. Θέλω να βρω τον παλιό μου εαυτό. Η παρουσία του κόσμου δεν με ενοχλεί, αντίθετα με... ανεβάζει. Δεν είχα καλή εκκίνηση, γιατί έτρεχα στον ένατο διάδρομο κι έχω συνηθίσει να τρέχω στην μέση, όπου βλέπεις καλύτερα τι γίνεται».
Ο ευρωπαϊκός καύσωνας έρχεται στην Ελλάδα - Η προειδοποίηση του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού
Μεγαλείο ψυχής: 87χρονη που έχασε τα δυο παιδιά της σε τροχαίο δώρισε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ
«Ήμουν έτοιμη να φύγω»: Η ιστορία μιας γυναίκας που επέλεξε την υποβοηθούμενη ευθανασία μετά από δεκαετίες αφόρητου πόνου
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




