NBA: Οι Πίστονς τίμησαν τα «bad boys του 1989 (pic)
Ξανά μαζί ο Αϊζάια Τόμας, ο Μαρκ Αγκουάιρ, ο Τζον Σάλεϊ, ο Τζέιμς Έντουαρντς, ο Μπιλ Λεϊμπίρ, ο Βίνι Τζόνσον, ο Ρικ Μαχόρν και τα άλλα παιδιά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι Ντιτρόιτ Πίστονς στο ημίχρονο του αγώνα με τους Μπλέιζερς τίμησαν τα «bad boys» του 1989 που κατέκτησαν το πρώτο από τους δύο back to back τίτλους τους στα τέλη των 80's.
Τα παιδιά του Τσακ Ντέιλι ήταν εκεί. Ο Αϊζάια Τόμας, ο Μαρκ Αγκουάιρ, ο Τζον Σάλεϊ, ο Τζέιμς Έντουαρντς, ο Μπιλ Λεϊμπίρ, ο Βίνι Τζόνσον, ο Ρικ Μαχόρν και οι υπόλοιποι εκείνης της ομάδας έσμιξαν ξανά. Η σπουδαία ομάδα του Τσακ Ντέιλι που τερμάτισε την κανονική περίοδο της σεζόν 1988/89 με ρεκόρ 63-19, πρώτη σε ολόκληρο το ΝΒΑ και στα playoffs απέκλεισε κατά σειρά με sweep του Σελτικς, στη συνέχεια με 4-2 τους Μπουλς του Μάικλ Τζόρνταν και στον τελικό «καθάρισαν» με sweep του Λέικερς του Μάικλ Τζόρνταν.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





