ΠΑΟΚ: «Δεν θα διστάσουμε να χρησιμοποιήσουμε κάθε έννομο μέσο για τέτοιες ντροπιαστικές διαιτησίες»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άστραψε και βρόντηξε ο ΠΑΟΚ για τη διαιτησία του Διαμαντόπουλου στο ματς με τον Λεβαδειακό. Στον Δικέφαλο κάνουν λόγο για κραυγαλέο λάθος στον καταλογισμό του πέναλτι με το οποίο ισοφάρισε ο Λεβαδειακός και προειδοποιούν πως θα χρησιμοποιήσουν έννομα μέσα απέναντι σε τέτοιες «ντροπιαστικές διαιτησίες».
«Δεν υπάρχει κανένα πέναλτι», ανέφεραν χαρακτηριστικά οι Ασπρόμαυροι, επισημαίνοντας πως ο VAR κάλεσε τον Έλληνα ρέφερι προκειμένου να διορθώσει το λάθος του αλλά εκείνος επέμενε να κρατήσει ένα τόσο κραυγαλέο λάθος, που «δεν μπορεί να αποδοθεί σε κακή εκτίμηση».
Όπως τόνισαν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ σε έντονο ύφος: «Για δεύτερο συνεχόμενο ματς γινόμαστε μάρτυρες ακατανόητων διαιτητικών αποφάσεων. Εμείς δεν θέλουμε να μας μάθει η ΚΕΔ τους κανονισμούς, είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει κανένα πέναλτι, πράγμα τόσο εξόφθαλμο, που ο VAR φώναξε τον Διαμαντόπουλο να διορθώσει το λάθος του.
Η επιμονή ενός διαιτητή να διατηρήσει ένα τόσο κραυγαλέο λάθος, δεν μπορεί να αποδοθεί σε κακή εκτίμηση. Εμείς δεν προσπαθούμε να κερδίσουμε εντυπώσεις, αλλά ό,τι μας αξίζει μέσα στο γήπεδο. Δεν θα διστάσουμε να πάρουμε όλα τα έννομα μέσα απέναντι σε ντροπιαστικές διαιτησίες σαν τη σημερινή».
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




