Ήττα ξανά και πρόωρος αποκλεισμός για τη Μαρία Σάκκαρη στο Σινσινάτι
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έναν ακόμα πρόωρο αποκλεισμό υπέστη η Μαρία Σάκκαρη, η οποία το τελευταία διάστημα δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια μολονότι έδωσε μεγάλη μάχη, δεν μπόρεσε να λυγίσει την Καρολίνα Γκαρσία και αποκλείστηκε πρόωρα απ' το τουρνουά του Σινσινάτι. Ήταν η τέταρτη ήττα της Σάκκαρη στα τελευταία πέντε παιχνίδια κι ενώ ανέβηκε στο νούμερο 3 της παγκόσμιας κατάταξης.
Μετά από 2 ώρες και 18 λεπτά αγώνα, η Γκαρσία επικράτησε της Σάκκαρη με 2-1 σετ (7-6, 6-7, 6-1) και θα συνεχίσει την πολύ καλή της πορεία στο Σινσινάτι, όπου ξεκίνησε από τα προκριματικά και βρίσκεται ήδη στη 16άδα. Το παιχνίδι ήταν κλειστό και μεγάλο σε διάρκεια με τη Γαλλίδα να παίζει εξαιρετικά για περισσότερες από δύο ώρες.
Μολονότι η Σάκκαρη είχε 17 άσους (!) κερδίζοντας το 73% των πόντων από το 1ο service, ωστόσο δεν κατάφερε να βρει λύσεις στο εξαιρετικό service της Γκαρσία που είχε 11 άσους, παραχωρώντας μόλις 9 πόντους στο 1ο service (84%). Η Ελληνίδα τενίστρια έχει τρεις ήττες σε τέσσερις αναμετρήσεις στην αμερικανική hardcourt season ενόψει του US Open, καθώς έχασε στην πρεμιέρα στο Σαν Χοσέ, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα στο Τορόντο είχε κερδίσει την Σλόαν Στίβενς, αλλά ηττήθηκε στο δεύτερο παιχνίδι της από την Καρολίνα Πλίσκοβα.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





