Θρίαμβος στο βάδην: Χρυσό μετάλλιο η φοβερή Ντρισμπιώτη στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα!
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ιστορία έγραψε η Αγγελική Ντρισμπιώτη! Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 35χλμ. βάδην στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου που γίνεται στο Μόναχο.
Έναν μήνα μετά τον καταπληκτικό αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Όρεγκον, όπου τερμάτισε τέταρτη, η φοβερή Ντρισμπιώτη με καταγωγή από την Καρδίτσα, έγραψε χρυσή ιστορία τερματίζοντας στην πρώτη θέση με χρόνο 2:46:58. Μάλιστα για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό πρωτάθλημα υπήρξε κούρσα 35 χλμ. στις γυναίκες. Πρόκειται για το πρώτο ελληνικό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό του Μονάχου και το πρώτο ελληνικό χρυσό στο βάδην μετά το 2004 με την Αθανασία Τσουμελέκα στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας.
Η έμπειρη Ελληνίδα βαδίστρια, η οποία είναι 38 ετών, βρισκόταν σταθερά στις πρώτες τρεις θέσεις απ' την αρχή της κούρσας. Μετά το 29ο χιλιόμετρο άλλαξε ρυθμό, ξέφυγε, απέκτησε διαφορά μισού λεπτού και έφτασε σε μια σπουδαία νίκη. Δεύτερη τερμάτισε η Ισπανίδα Ρακέλ Γκονσάλες και τρίτη η Βικτόρια Μαντάραζ από την Ουγγαρία.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




