Ανανέωσε με τον Ολυμπιακό μέχρι το 2024 ο Γιουσέφ Ελ Αραμπί
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κάτοικος Πειραιά θα παραμείνει ο Γιουσέφ Ελ Αραμπί. Ο Μαροκινός επιθετικός ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό μέχρι το 2024 κι εφόσον εξαντλήσει τη διετία, θα συμπληρώσει μια πενταετία στους Ερυθρόλευκους.
Ο Ελ Αραμπί ανακοίνωσε στα social media την επέκταση του συμβολαίου του αναρτώντας μια φωτογραφία του με τον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ Βαγγέλη Μαρινάκη λίγο μετά τις υπογραφές. Ο Μαροκινός στράικερ αποκτήθηκε ως ελεύθερος το καλοκαίρι του 2019, έχει σκοράρει 78 γκολ σε 151 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις και 58 σε 101 ματς στο πρωτάθλημα, ενώ έχει πανηγυρίσει την κατάκτηση τριών σερί πρωταθλημάτων κι ενός Κυπέλλου.

Αμέσως μετά την ανανέωση ανακοίνωση και η ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Ο Γιουσέφ Ελ Αραμπί συνεχίζει στον Ολυμπιακό μέχρι το 2024! / @elarabiyoussef continues in Olympiacos FC until 2024! 🔴⚪⚽️ #Olympiacos #YoussefElArabi #ElArabi #Renewal #Morocco #WeKeepOnDreaming pic.twitter.com/tnpUBqwRri
— Olympiacos FC (@olympiacosfc) June 15, 2022
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




