Εγκατέλειψε η Μαρία Σάκκαρη λόγω αδιαθεσίας στη Στουτγάρδη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Μαρία Σάκκαρη αισθάνθηκε αδιαθεσία μετά το τέλος του πρώτου σετ κόντρα στο παιχνίδι με τη Λάουρα Σίγκεμουντ και στα μέσα του δεύτερου σετ αποχώρησε οριστικά με την αντίπαλό της να προκρίνεται στους «8» του WTA της Στουτγάρδης.
Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια έχασε το πρώτο σετ με 6-4 και ζήτησε να δει τον φυσιοθεραπευτή της στο διάλειμμα μεταξύ των σετ. Μάλιστα της πήραν και την πίεση καθώς δεν αισθανόταν καλά. Η 34χρονη Γερμανίδα πέτυχε πολύ γρήγορα και μπρέικ και στο δεύτερο σετ, τη στιγμή που ήταν πασιφανές πως η Σάκκαρη δεν μπορούσε να κινηθεί καλά μέσα στο κορτ. Γι' αυτό και μετά το 3-1 εις βάρος της ανέβηκε στο φιλέ και ενημέρωσε την αντίπαλό της πως δεν είναι σε θέση να συνεχίσει τον αγώνα.
Καλώς εχόντων των πραγμάτων, η επόμενη αποστολή της Σάκκαρη είναι προγραμματισμένη για το 1000άρι τουρνουά της Μαδρίτης.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




