Δεύτερο κρούσμα κορονοϊού στον μπασκετικό Παναθηναϊκό - Θετικός παίκτης των Πρασίνων
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο είναι πλέον τα κρούσματα κορονοϊού στον μπασκετικό Παναθηναϊκό καθώς στα επαναληπτικά τεστ που έγιναν μετά το πρώτο κρούσμα, βρέθηκε ακόμη ένα θετικό δείγμα.
Το γεγονός εντείνει την ανησυχία των Πρασίνων καθώς βρίσκονται μόλις 48 ώρες πριν από το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό για την 17η αγωνιστική της Euroleague. Το απόγευμα της Τρίτης (21/12) το Τριφύλλι ανακοίνωσε ένα κρούσμα κορονοϊού, το οποίο αφορούσε μέλος του σταφ της ομάδας, ενώ στα επαναληπτικά τεστ βρέθηκε ακόμη ένα, που όμως αφορά παίκτη.
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός
Αναλυτικά η ενημέρωση των Πρασίνων: «Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει πως έπειτα από τον νέο μοριακό έλεγχο που διενεργήθηκε και δεύτερο μέλος της ομάδας μας διεγνώσθη θετικό στον COVID-19. Από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα διαχείρισης κρουσμάτων».
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




