Αντόνιο Κόντε: Ανέλαβε την Τότεναμ με 17 εκατ. ευρώ για 18 μήνες!
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με ένα «χρυσό» συμβόλαιο ο Αντόνιο Κόντε ανέλαβε την τεχνική ηγεσία της Τότεναμ. Οι Λονδρέζοι προχώρησαν στην απόλυση του Νούνο Εσπίριτο καθώς δεν είχαν υπομονή για να περιμένουν να αποδώσει η δουλειά του Πορτογάλου κόουτς κι αμέσως στράθηκαν στον Ιταλό προπονητή.
Ο Κόντε, ο οποίος μετά την κατάκτηση του ιταλικού πρωταθλήματος με την Ιντερ την περασμένη σεζόν, αποχώρησε απ' τους Νερατζούρι λόγω διαφωνίας με τη διοίκηση του συλλόγου, επέλεξε να μην κοουτσάρει ομάδα περιμένοντας την επόμενη μεγάλη πρόταση. Κι εν τέλει αυτή ήρθε απ' την... απελπισμένη διοίκηση της Τότεναμ, που του έστρωσε χρυσάφι στα πόδια.
Το συμβόλαιο των 17 εκατ. ευρώ για συμβόλαιο 18 μηνών καταδεικνύει αφενός το πόσο καιγόταν ο Ντάνιελ Λίβι για να φέρει στο Λονδίνο ένα βαρύ όνομα, αφετέρου το πόσο πιστεύει στον Ιταλό, ο οποίος έχει κατακτήσει τρία πρωταθλήματα Ιταλίας με τη Γιουβέντους, ένα με την Ιντερ και ένα πρωτάθλημα Αγγλίας με την Τσέλσι.
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου, η διοίκηση των Σπιρουνιών υποσχέθηκε πως του διαθέσει περί τα 176 (!) εκατ. ευρώ για μεταγραφές.
Με «δώρα» ο Τραμπ στην Άγκυρα τον Ιούλιο: Πώς «βλέπει» η Αθήνα τις εξελίξεις
Βίντεο - ντοκουμέντο από τη στιγμή που πέφτει το πυροσβεστικό ελικόπτερο στη λίμνη Αώου
Εφιάλτης στη Βενεζουέλα: Αυξάνονται δραματικά τα θύματα - Τουλάχιστον 164 νεκροί και πάνω από 970 τραυματίες
«Το χέρι του Θεού»: Ο ερασιτέχνης φωτορεπόρτερ και η ιστορία πίσω από την εμβληματικότερη φωτογραφία όλων των Παγκοσμίων Κυπέλλων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




