Απέκτησε τον Οικονόμου η ΑΕΚ
«Αισθάνομαι ευγνώμων απέναντι στην ΑΕΚ και για την επιλογή που έκανε στο πρόσωπό μου το περασμένο καλοκαίρι, αλλά και για την εμπιστοσύνη που εισέπραξα στη συνέχεια»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Παίκτης της ΑΕΚ μέχρι το καλοκαίρι του 2022 θα είναι ο Μάριος Οικονόμου. Ο διεθνής αμυντικός είχε αποκτηθεί το καλοκαίρι ως δανεικός με οψιόν δανεισμού από την ιταλική Μπολόνια. Ωστόσο, η παρουσία του με τα «κιτρινόμαυρα» αποδείχθηκε άκρως πειστική (18 συμμετοχές με μία ασίστ σε όλες τις διοργανώσεις) και έτσι η ΑΕΚ ήρθε σε άμεση συμφωνία με τους Ιταλούς για την απόκτηση του. Κατά πληροφορίες του «Ethnos.gr», αν και η αρχική οψιόν ήταν στο 1 εκατ. Ευρώ, η ΑΕΚ μπόρεσε να τον αποκτήσει καταβάλλοντας 600-700.000 ευρώ άμεσα στην Μπολόνια. Ο Οικονόμου είχε υπογράψει ήδη από το καλοκαίρι συμβόλαιο για τα επόμενα τρία χρόνια.
«Αισθάνομαι ευγνώμων απέναντι στην ΑΕΚ και για την επιλογή που έκανε στο πρόσωπό μου το περασμένο καλοκαίρι, αλλά και για την εμπιστοσύνη που εισέπραξα στη συνέχεια. Αποτελεί για μένα υποχρέωση να κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου, καταβάλλοντας το 100% των δυνάμεών μου, προκειμένου να φανώ αντάξιος αυτής της εμπιστοσύνης», ήταν το πρώτο σχόλιο του 27χρονου αμυντικού στην επίσημη ιστοσελίδα της ΑΕΚ.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




