Old Firm: Η Ρέιντζερς πήρε το ντέρμπι με τη Σέλτικ
Με γκολ του Χελάντερ η Ρέιντζερς επικράτησε στο clasico της Σκωτίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τη νίκη στο πρώτο Οld Firm της νέας σεζόν πανηγύρισε η Ρέιντζερς. Η ομάδα του Στίβεν Τζέραρντ επικράτησε εντός έδρας με 1-0 της Σέλτικ του Άγγελου Ποστέκογλου. Οι γηπεδούχοι είχαν πολλές απουσίες στο ματς, ενώ από τον πάγκο απουσίαζε και ο Τζέραρντ λόγω κρουσμάτων κορονοϊού. Η Σέλτικ είχε την κατοχή και το πάνω χέρι στο πρώτο ημίχρονο. Ακόμη και έτσι όμως δεν κατάφερε να βρει τον δρόμο προς τα δίχτυα.
Αντιθέτως, η Ρέιντζερς που κατάφερε να ισορροπήσει το ματς στο β' ημίχρονο, σκόραρε με τον Χελάντερ έπειτα από εκτέλεση κόρνερ και πήρε το πρώτο εφετινό clasico στη Σκωτία.
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





