Old Firm: Η Ρέιντζερς πήρε το ντέρμπι με τη Σέλτικ
Με γκολ του Χελάντερ η Ρέιντζερς επικράτησε στο clasico της Σκωτίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τη νίκη στο πρώτο Οld Firm της νέας σεζόν πανηγύρισε η Ρέιντζερς. Η ομάδα του Στίβεν Τζέραρντ επικράτησε εντός έδρας με 1-0 της Σέλτικ του Άγγελου Ποστέκογλου. Οι γηπεδούχοι είχαν πολλές απουσίες στο ματς, ενώ από τον πάγκο απουσίαζε και ο Τζέραρντ λόγω κρουσμάτων κορονοϊού. Η Σέλτικ είχε την κατοχή και το πάνω χέρι στο πρώτο ημίχρονο. Ακόμη και έτσι όμως δεν κατάφερε να βρει τον δρόμο προς τα δίχτυα.
Αντιθέτως, η Ρέιντζερς που κατάφερε να ισορροπήσει το ματς στο β' ημίχρονο, σκόραρε με τον Χελάντερ έπειτα από εκτέλεση κόρνερ και πήρε το πρώτο εφετινό clasico στη Σκωτία.
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




