Ιβάν Σαββίδης: «Αψογη η Τούμπα, να μην εφησυχάσουμε»
Ο Ιβάν Σαββίδης αναχώρησε το βράδυ της Δευτέρας για τη Ρωσία, λίγη ώρα μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Παναθηναϊκό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε συζητήσεις που είχε με τους συνεργάτες του, αμέσως μετά την διατήρηση του απόλυτου νικών στο πρωτάθλημα Super League Σουρωτή, ο πρόεδρος και μεγαλομέτοχος της ασπρόμαυρης ΠΑΕ σχολίασε την (υποδειγματική) παρουσία των φίλων του «Δικεφάλου του Βορρά» στις κερκίδες του σταδίου της Τούμπας, τονίζοντας:
«Ο κόσμος έχει καταπληκτική συμπεριφορά και η Τούμπα είναι άψογη και πρέπει να τους ευχαριστήσουμε. Όμως να μην εφησυχάσουμε και όλοι μαζί με τον κόσμο να θωρακίσουμε τα συμφέροντα της ομάδας μας.
Οι κίνδυνοι προβοκάτσιας υπάρχουν παντού και ο στόχος πολύ μεγάλος για να επιτρέψουμε ως οικογένεια να μας δημιουργήσουν προβλήματα».
Διαβάστε ακόμη
«Αιχμές» Αβραμόπουλου κατά Χρυσοχοΐδη: «Είχε το ένταλμα σύλληψής μου τρεις μέρες στο συρτάρι»
Νέο σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας
Flyover: Πώς «φούσκωσε» κατά 64 εκατ. ευρώ ο λογαριασμός - Από τα λάθη του Δημοσίου μέχρι τα... σκουπίδια 8 μέτρων
«Δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση»: Κείμενο στήριξης στον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή - Κρίσιμη η κατάστασή του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





