Μαρία Σάκκαρη: Ανετα στους «16» του Όπεν της Μαδρίτης
Η Μαρία Σάκκαρη στη συνέχεια θα αντιμετωπίσει την Καρολίνα Μούχοβα από την Τσεχία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη φάση των «16» του Όπεν της Μαδρίτης προκρίθηκε η Μαρία Σάκκαρη. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια αντιμετώπισε την Ανέτ Κονταβέιτ, στο πλαίσιο της φάσης των «32», και δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στην τενίστρια από την Εσθονία. Η Σάκκαρη επιβλήθηκε εύκολα με 6-3, 6-1 ύστερα από αγώνα διάρκειας 61 λεπτών και πήρε το «εισιτήριο» για τους «16».
Εκεί η Ελληνίδα τενίστρια (Νο 19 στον κόσμο και Νο 16 στο κυρίως ταμπλό) θα αντιμετωπίσει την Καρολίνα Μούχοβα από την Τσεχία (Νο 20 στην παγκόσμια κατάταξη), η οποία έκανε την έκπληξη και απέκλεισε στους «32» την Ναόμι Οσάκα από την Ιαπωνία (Νο 2 στον κόσμο), επικρατώντας με 6-4, 3-6, 6-1.
Διαβάστε ακόμη
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




