Τζόκοβιτς, Ζβέρεφ και Τιμ: Τα… έσπασαν με Καίτη Γαρμπή στο Βελιγράδι
Οι τρεις αθλητές χόρεψαν ξέφρενα χωρίς τις μπλούζες τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε νυχτερινό μαγαζί του Βελιγραδίου διασκέδασαν οι τρεις κορυφαίοι τενίστες, Τζόκοβιτς, Ζβέρεφ και Ντιμιτρόφ, το βράδυ της Κυριακής. Οι τρεις αθλητές, οι οποίοι δεν σταμάτησαν ούτε λεπτό να χορεύουν και να τραγουδούν, βρέθηκαν στη Σερβία με αφορμή τη συμμετοχή τους στο Adria Tour. Από το γλέντι δεν έλειψε και η ελληνική μουσική με τον Ζβέρεφ να χορεύει και να τραγουδά το «Εσένα Μόνο» της Καίτης Γαρμπή.
Στα social media, βέβαια, υπήρξε ξεσηκωμός, καθώς κατηγορούν τον «Νόλε» για παραβίαση των μέτρων κατά του κορονοϊού τόσο στο πάρτι όσο και στους αγώνες, καθώς στις εξέδρες βρέθηκαν 4.000 θεατές.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





