ΠΑΟΚ: «Ενώνουμε τη φωνή μας με τους Πόντιους σε ολόκληρο τον κόσμο»
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ πενθεί και θυμάται τους 353.000 νεκρούς της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η 19η Μαΐου έχει ανακηρυχθεί ως «Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων στον Μικρασιατικό Πόντο» με 353.000 ψυχές ζητούν δικαίωση. Μετά το μήνυμα που έστειλε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδης, αναφορά στην ημέρα μνήμης για τον Ποντιακό Ελληνισμό έγινε και στην ιστοσελίδα των «ασπρόμαυρων»:
«Είμαστε περήφανοι που ο ΠΑΟΚ έδωσε ένα νέο σπίτι και καινούριες ελπίδες σε χιλιάδες Πόντιους που κατέφτασαν στη Βόρεια Ελλάδα. Είμαστε ευγνώμονες γιατί εκείνοι μας ενέπνευσαν με το ασίγαστο πείσμα τους για ζωή και αναγέννηση, με εργατικότητα και ανθρωπιά. Τιμούμε τη μνήμη των νεκρών και ενώνουμε τη φωνή μας με τους Πόντιους σε ολόκληρο τον κόσμο, μέχρι την τελική δικαίωση και την καθολική αναγνώριση του ειδεχθούς εγκλήματος κατά των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, της Γενοκτονίας το 1919».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




