ΠΑΟΚ: «Ενώνουμε τη φωνή μας με τους Πόντιους σε ολόκληρο τον κόσμο»
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ πενθεί και θυμάται τους 353.000 νεκρούς της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η 19η Μαΐου έχει ανακηρυχθεί ως «Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων στον Μικρασιατικό Πόντο» με 353.000 ψυχές ζητούν δικαίωση. Μετά το μήνυμα που έστειλε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδης, αναφορά στην ημέρα μνήμης για τον Ποντιακό Ελληνισμό έγινε και στην ιστοσελίδα των «ασπρόμαυρων»:
«Είμαστε περήφανοι που ο ΠΑΟΚ έδωσε ένα νέο σπίτι και καινούριες ελπίδες σε χιλιάδες Πόντιους που κατέφτασαν στη Βόρεια Ελλάδα. Είμαστε ευγνώμονες γιατί εκείνοι μας ενέπνευσαν με το ασίγαστο πείσμα τους για ζωή και αναγέννηση, με εργατικότητα και ανθρωπιά. Τιμούμε τη μνήμη των νεκρών και ενώνουμε τη φωνή μας με τους Πόντιους σε ολόκληρο τον κόσμο, μέχρι την τελική δικαίωση και την καθολική αναγνώριση του ειδεχθούς εγκλήματος κατά των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, της Γενοκτονίας το 1919».
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




