Στα χέρια του Γεραπετρίτη ο φάκελος με την υπόθεση του ban του Άρη από τη FIFA
Ο Άρης είναι σε «ανοικτή γραμμή» με τον Υπουργό Επικρατείας για την υπόθεση της τιμωρίας του από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τον φάκελο με όλα τα στοιχεία που αφορούν την υπόθεση της τιμωρίας του από τη FIFA με απαγόρευση μεταγραφών για τις δυο επόμενες περιόδους απέστειλε στον Γιώργο Γεραπετρίτη η διοίκηση του Άρη. Πριν από λίγες ημέρες, και συγκεκριμένη την Παρασκευή 15/5, πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη ανάμεσα στους διοικούντες των «κιτρινόμαυρων» της Θεσσαλονίκης και την κυβέρνηση, την οποία και εκπροσώπησε ο Υπουργός Επικρατείας. Με το πέρας αυτής, ο Άρης αναφέρθηκε, σε ανακοίνωσή του, στη στάση των κυβερνώντων, που «επέδειξαν θέρμη ως προς την εξεύρεση μιας δίκαιης λύσης, πάντα στα πλαίσια της νομιμότητας».
Ο Υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης, ζήτησε από τους ανθρώπους του Άρη να ενημερωθεί για την υπόθεση και γραπτών, και σήμερα το μεσημέρι (18/5) οι ιθύνοντες της ΠΑΕ απέστειλε στον Υπουργό τον φάκελο με όλα τα στοιχεία που αφορούν το ban που επέβαλε η FIFA στον Άρη για χρέη των προηγούμενων διοικήσεων.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





