• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Η Paramount αντεπιτίθεται στο Netflix με 108 δισ. δολάρια για την εξαγορά της Warner Bros.Τσιάρας στο OPEN: «Δίνουμε όσα περισσότερα μπορούμε να δώσουμε στους αγρότες - Λύση χωρίς διάλογο δεν θα βρούμε»Συνελήφθη εγκληματική οργάνωση για την απόπειρα δολοφονίας εναντίον του Λάλα: Mεγάλη επιχείρηση της ΕΛ.Α.Σ.Ειδική σύνταξη 1.700 ευρώ τον μήνα για τους πληγέντες σε Μάτι και Μάνδρα - Τι προβλέπουν οι ρυθμίσεις
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Απόψεις   ┋   26.01.2020 16:01
Τέρενς Κουίκ
Τέρενς Κουίκ

Ο άκρατος λαϊκισμός με τους «εφοπλιστές» των δέκα μέτρων!

Είμαστε η χώρα της θάλασσας. Ένας παράδεισος με νησιά και χιλιάδες επισκέψιμες παραλίες

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
Eurokinissi/Χρήστος Μπόνης
Eurokinissi/Χρήστος Μπόνης

Θα το γράψω χωρίς περιστροφές. Έκανε άριστα η κυβέρνηση να ανακοινώσει τη σταδιακή κατάργηση των τεκμηρίων διαβίωσης για τους κατόχους σκαφών αναψυχής, που θα επιφέρει και την κατάργηση του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επιβάλλεται στα σκάφη αναψυχής με μήκος πάνω από 5 μέτρα. Βεβαίως θα ήταν πιό οφέλιμο να γίνει άπαξ και άμεσα, χωρίς σκαλοπάτια. Και αν πρέπει να μπουν όρια (γιατί όχι;) ας μπει τελικό μάξιμουμ μήκος τα 10-12 μέτρα. Είμαστε η χώρα της θάλασσας. Ένας παράδεισος με νησιά και χιλιάδες επισκέψιμες παραλίες. Μιά Ελλάδα που ένα σημαντικότατο κομμάτι της ζει απο τη θάλασσα και τον τουρισμό που δέχεται.

Τουρισμό που μεγάλος αριθμός Ελλήνων θέλει να κάνει με το φουσκωτό ή πλαστικό σκάφος του σε διακοπές η Σαββατοκύριακες αποδράσεις, με την οικογένεια ή τους φίλους του. Και δεν ξεχνώ εκείνους που θέλουν κάτι το πιό απλό. Ψαρεματάκι στην ηρεμία της μοναξιάς ή με το κολλητό του. Ε, λοιπόν. Δεν μπορεί όλοι αυτοί να αποκωδικοποιούνται από κάποιους, με έναν άκρατο λαϊκισμό, ως... εφοπλιστές!!! Και φυσικά δεν μπορεί να τους αντιμετωπίζει έτσι επί δεκαετίες και το ίδιο το κράτος. Να το επαναλάβω: Αυτός ο τουρισμός φέρνει σημαντικά έσοδα στις νησιωτικές οικονομίες. Ή σε παραθαλάσσια χωριά και κωμοπόλεις της ηπειρωτικής χώρας. Και γενικότερα. Είναι δεξαμενή εσόδων από τις πλώες, τη κατανάλωση αγαθών στους τόπους προορισμού και φυσικά όλο τον επιχειρηματικό χορό, που περιλαμβάνει πάρκιγκ σκαφών, συνεργεία επισκευών/συντήρησης. Επιπλέον, μιλάμε για την Ελλάδα που έχει τέχνη της σε πολλά καρνάγια να φτιάχνει σκάφη, ξύλινα από παράδοση, αλλά και μια παράλληλη βιομηχανία (στο ναδίρ τώρα) που ξέρει να χτίζει πλαστικά και φουσκωτά. Πρόχειρα στη μνήμη μου,έρχονται τα Lambro, Mostro, Pretender χωρίς παραλείπω και όλες τις άλλες που κατασκευάζουν σωστικά είδη, δεξαμενές, τέντες, άγκυρες, στρώματα, καθίσματα, αξεσουάρ κλπ.

Με την ευκαιρία θέλω να υπενθυμίσω ότι αυτό τον λαϊκισμό για τα σκάφη, τον πληρώσαμε και με τον επαγγελματικό τουρισμό της θάλασσας. Στις αρχές της κυβερνητικής δεκαετίας του ΠΑΣΟΚ, στοχεύτηκαν οι μαρίνες. Η Κως θυμάται καλά αυτή την ιστορία. Κατά μία, αρρωστημένη άποψη, σοσιαλισμός made in Greece και μαρίνες, ήταν έννοιες ασύμβατες. Σταματήσαμε εμείς τον σχεδιασμό και πλημμύρισαν μαρίνες τα παράλια,της Τουρκίας. Και εξακολουθούν οι Τούρκοι να μας κουνάνε το μαντήλι, πόσο μάλλον με ένα απόλυτο απλοποιημένο φορολογικό σύστημα που τους φέρνει πλημμύρα δουλειάς με τις ξένες σημαίες που ελλιμενίζονται εκεί.

Η αλήθεια ειναι οτι και ο Πάνος Καμμένος ειχε προτείνει κάποια στιγμή, ως βουλευτής, ένα από τα ελληνικά νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, να γίνει εξωχώριο για να προσελκύσουμε ξένα σκάφη, που κρεμάνε από αλλού σημαίες ευκαιρίας. Αυτή η πρόταση ποτέ δεν ήλθε στη λογική των συναρμόδιων Υπουργείων Οικονομικών, Οικονομίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Κακώς. Είναι τρελά τα χρήματα που χάνονται από τη γενική και τις τοπικές οικονομίες.

Διευκρινίζω ότι δεν έχω την ίδια άποψη να συμπεριλάβει η Κυβέρνηση σε αυτό το φορολογικό σχεδιασμό για τα μικρά σκάφη αναψυχής και τα αυτοκίνητα με κινητήρες πάνω από 1.929 κ.εκ.. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας στην αυτοκινητοβιομηχανία, ειναι αστείο να μιλάμε για πολύ μεγάλους κυβισμούς. Δεν προσφέρουν κάτι, εκτός από φιγούρα και νεοπλουτισμό σε κάποιους που θέλουν να δείξουν τα λεφτά τους. Ε, ας το,πληρώσουν το δίλιτρο+

Διαβάστε ακόμη

Νέα κίνητρα για να στελεχώσουν οι γιατροί τα νησιά και τις άγονες περιοχές - Οι κενές θέσεις και τα αγκάθια

Το σχέδιο των ψύχραιμων στου Μαξίμου για τους αγρότες, τα καρφιά σε Καραμανλή και Σαμαρά και η Γκίλφοϊλ με τον Πάτση

Τι θα κάνει η κυβέρνηση με τα μπλόκα των αγροτών - Πώς αντιμετωπίζει Σαμαρά - Καραμανλή

Η μοναξιά του σχοινοβάτη: Η ΕΕ ισορροπεί ανάμεσα σε Τραμπ και Ουκρανικό

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • εφοπλιστές
  • τεκμήρια
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr