• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Ερμιόνη: Τουλάχιστον 30 μαθητές με γαστρεντερίτιδα στο Γυμνάσιο ΚρανιδίουΠώς χρησιμοποιήθηκε στην Ευρώπη το σπέρμα του Δανού δότη με την καρκινογόνα μετάλλαξη: 18 παιδιά γεννήθηκαν στην ΕλλάδαΑνυποχώρητοι οι αγρότες σε όλη τη χώρα: Κρίσιμο 48ωρο με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων – Το Σάββατο η πανελλαδική διάσκεψη στη ΝίκαιαWSJ: Αμερικανικές επενδύσεις στη Ρωσία και ενέργεια - Τι περιλαμβάνει το σχέδιο Τραμπ για την Ουκρανία
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Απόψεις   ┋   16.10.2019 19:27
Ραλλία Χρηστίδου
Ραλλία Χρηστίδου

«Προϊόν» ή ουσία, η παιδεία για τη ΝΔ;

Το τελευταίο διάστημα «περνάνε» θέματα που αφορούν στην παιδεία και την εκπαίδευση, καίριας σημασίας θέματα και η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων παραμένει, με υπαιτιότητα της κυβέρνησης και της αρμόδιας υπουργού, βουβή

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
Σχολική αίθουσα/Eurokinissi
Σχολική αίθουσα/Eurokinissi

Με αφορμή τη χθεσινή συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, βιώσαμε από πρώτο χέρι πώς εννοεί η «νέα κανονικότητα» τις δημοκρατικές διαδικασίες.

Το τελευταίο διάστημα «περνάνε» θέματα που αφορούν στην παιδεία και την εκπαίδευση, καίριας σημασίας θέματα και η Επιτροπή παραμένει, με υπαιτιότητα της κυβέρνησης και της αρμόδιας υπουργού, βουβή. Σε ν/σ του Υπουργείου Υγείας συμπεριλαμβάνονται ρυθμίσεις που αφορούν στον ορισμό του σημαιοφόρου αλλά και στις πιστώσεις για τις προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών. Στο ν/σ του Ανάπτυξης και Επενδύσεων υπάρχουν διατάξεις για την κατάργηση των «πράσινων» σχολών, για τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία, και, κυρίως, για την εξίσωση των πτυχίων κολλεγίων με τα ΑΕΙ.

Ουσιαστικά μιλάμε για μια ριζική μεταβολή του προσώπου της δημόσιας και δωρεάν παιδείας, όπου μέσα από συμβολικές αλλά και κινήσεις ουσίας, βαθαίνει η διαίρεση των εκπαιδευόμενων σε πλούσιους, πιο πλούσιους, φτωχούς και εντελώς αποκλεισμένους. Γίνεται η δημόσια παιδεία ένα αγαθό που εξακολουθούν να το παρέχουν σχεδόν κατά πλειοψηφία ωρομίσθιοι και αναπληρωτές, με τις λιγότερες δυνατές παροχές και τα λιγότερα εργασιακά δικαιώματα. Η σημαία θα επιβεβαιώνει ότι μόνο ο άριστος ή μία ομάδα αρίστων που θα μετέχει στην κλήρωση του εννιά και του δέκα, θα δικαιούνται να είναι περήφανοι πολίτες του ελληνικού κράτους, των υπολοίπων η δυνατότητα να παρελάσουν με το εθνικό σύμβολο δε μας ενδιαφέρει και δε μας αφορά. Και τέλος, η χαριστική βολή δίνεται με την εξίσωση των πανεπιστημίων και των ιδιωτικών κολλεγίων.

Ο φτωχός μαθητής και φοιτητής, μπορεί να είναι άξιος, μπορεί να είναι και μελετηρός και εργατικός και να φτάσει στη σχολή της επιλογής του, με προσωπικές και οικογενειακές θυσίες. Ο πλούσιος όμως, ανεξαρτήτως ικανοτήτων, θα κόψει δρόμο και θα βρεθεί μπροστά του, ξεκούραστος, πληρώνοντας το ιδιωτικό κολλέγιο (πρόσφατο παράδειγμα της ενίσχυσης της ιδιωτικής παιδείας, η κατάργηση του νόμου για την ίδρυση της Νομικής Σχολής στην Πάτρα). Κατά τα άλλα, κρατήστε τη σημαία για τους άριστους, αλλά προβάδισμα στην εργασιακή εξασφάλιση και την κοινωνική καταξίωση θα έχουν πάντα οι «έχοντες» και τα «προϊόντα της ελίτ», τόσο για το Υπουργείο Παιδείας όσο και για την κυβέρνηση της ΝΔ. Εξυπακούεται ότι

διαφωνούμε κάθετα με αυτές τις αλλαγές και είμαι βέβαιη ότι το ίδιο συμβαίνει με μεγάλη μερίδα της ελληνικής κοινωνίας. Ως εκ τούτου, είναι ανάγκη αυτές οι ενστάσεις να εκφραστούν και να συζητηθούν με την προβλεπόμενη κοινοβουλευτική διαδικασία, μέσα από την αρμόδια Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Διαβάστε ακόμη

Οι τρεις γαλάζιοι πόλοι που συγκρούονται για τους αγρότες, η σύσκεψη υπό το Μητσοτάκη για να πάψει η κωλυσιεργία και οι φωνές στη σύσκεψη Τσιάρα και βουλευτών

Ανυποχώρητοι οι αγρότες σε όλη τη χώρα: Κρίσιμο 48ωρο με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων – Το Σάββατο η πανελλαδική διάσκεψη στη Νίκαια

ΟΠΕΚΕΠΕ: Η ώρα των απαντήσεων για τον «Φραπέ» – Στην Εξεταστική ο Γιώργος Ξυλούρης

Πώς χρησιμοποιήθηκε στην Ευρώπη το σπέρμα του Δανού δότη με την καρκινογόνα μετάλλαξη: 18 παιδιά γεννήθηκαν στην Ελλάδα

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Νέα Δημοκρατία
  • Παιδεία
  • ΣΥΡΙΖΑ
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr