• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
NBC News: Ο Νετανιάχου σχεδιάζει νέα πλήγματα εναντίον του Ιράν - Θα ενημερώσει τον Τραμπ για τις κινήσεις τουΘανατηφόρο τροχαίο στα Χανιά: Νεκρός ανασύρθηκε ο 37χρονος οδηγός - Προσέκρουσε σε τοιχίο«Έμπνευση για εκατομμύρια ανθρώπους»: Πρώτη πτήση στο διάστημα από άτομο σε αναπηρικό αμαξίδιοΜυτιλήνη: Καταδικάστηκαν 20 από τους 24 κατηγορούμενους για τα επεισόδια του 2020 με την Αστυνομία
δημοφιλές τώρα: Οργή Ελλήνων της Γερμανίας: Αν τα παιδιά μας δε μαθαίνουν ελληνικά πώς θα επιστρέψουν;
Homepage ┋   Απόψεις   ┋   04.10.2019 15:10
Νίκος Λουπάκης
Νίκος Λουπάκης

Ακριβαίνουν τα αυτοκίνητα που φθηναίνουν...

Τελικά τί γίνεται, έρχεται απόσυρση; Θα φθηνύνουν τα αυτοκίνητα; Θα απαγορευτούν τα ντίζελ; Να πάρω υβριδικό; Να πάρω ηλεκτρικό;

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
(EUROKINISSI / ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΟΥΓΓΟΣ)
(EUROKINISSI / ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΟΥΓΓΟΣ)

Δεν χρειάζεται και πολύ. Μια κουβέντα παραπάνω από αρμόδια χείλη αρκεί για να αρχίσουν να πέφτουν πρωτοσέλιδοι τίτλοι και μαζί τους να δημιουργείται ένα βουνό από ερωτήματα φίλων, γνωστών, συγγενών και εν γένει αναγνωστών.

Τελικά τί γίνεται, έρχεται απόσυρση; Θα φθηνύνουν τα αυτοκίνητα; Θα απαγορευτούν τα ντίζελ; Να πάρω υβριδικό; Να πάρω ηλεκτρικό;

Το ποιος μπορεί να αγοράσει είναι βέβαια ένα μεγάλο ζήτημα, αφού παρά τις συνεχείς θεαματικές ανόδους των πωλήσεων τα τελευταία χρόνια, βρισκόμαστε κάπου στο 1/3 (ολογράφως: ένα τρίτο) της αγοράς του παλιού καλού καιρού, με περίπου 105.000 «κομμάτια» ετησίως που δεν μπορούν και τη νεότητα του στόλου να διατηρήσουν, αλλά και την ανάγκη για ασφαλές, καθαρό και σύγχρονο μεταφορικό-μέσο των συμπολιτών μας να ικανοποιήσουν.

Επιστρέψαμε σε μια κατάσταση που το καινούριο αυτοκίνητο έχει γίνει και πάλι αντικείμενο του πόθου, οι εισαγωγείς μεταχειρισμένων κάνουν πάρτι και εντέλει στην πραγματικότητα κανείς δεν είναι ικανοποιημένος. Είναι το ΑΕΠ, είναι το εισόδημα του μέσου εργαζόμενου και της πρώην μεσαίας τάξης, είναι και ο τρόπος που οι τράπεζες κινούνται στον τομέα των χρηματοδοτήσεων.

Αλλά τώρα να, αλλάζουν τα πράγματα, θα φθηνύνουν τα αυτοκίνητα! Δεν μπορεί... Το ποιος υπουργός ή υφυπουργός είπε τί, επιδεικνύοντας μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις και άγνοια της υφιστάμενης νομοθεσίας, δεν έχει και τόση σημασία. Εκείνο που μετράει είναι ότι υπό τις παρούσες συνθήκες τα αυτοκίνητα απλώς δεν μπορούν να φθηνύνουν. Τουλάχιστον με θεαματικό τρόπο, με απόσυρση και μεγάλες εκπτώσεις ή με θεαματική μείωση του ειδικού τέλους ταξινόμησης σαν αυτήν που είχαμε ζήσει το 2009, λίγο πριν την καταστροφή... Γιατί; Για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπάρχει ο λεγόμενος «δημοσιονομικός χώρος», δηλαδή τα αναγκαία χρήματα.

Οι πιθανολογούμενες διορθωτικές κινήσεις στη φορολογία των καινούριων αυτοκινήτων – αν και εφόσον, φυσικά... - ενδεχομένως θα εκλογικεύσουν τις τιμές κάποιων μοντέλων, όμως ελάχιστα θα επηρεάσουν το κόστος των πλέον δημοφιλών κατηγοριών, αυτών που η τιμή πώλησης δεν ξεπερνά τις 20.000 ευρώ. Ενώ αν δίνονταν γενναία κίνητρα για καθαρά (βλ. ηλεκτρικά) αυτοκίνητα, αυτά θα αφορούσαν ένα πολύ περιορισμένο κοινό.

Και βέβαια μην ξεχνάτε το Euro 6d και το WLTP. Ο νέος τρόπος μέτρησης των ρύπων βαδίζει προς την ολική εφαρμογή θα φέρει κάποια στιγμή μαζί του και αύξηση των ονομαστικών τιμών του CO2 – και αν δεν υπάρξουν άλλες παρεμβάσεις αυτό θα οδηγήσει σε αύξηση του φόρου και κατά συνέπεια των τιμών πώλησης! Αν τώρα πάμε λίγο πιο μακριά, τα plug in υβριδικά είναι καθ’ οδόν. Και αυτά είναι εξ ορισμού πιο ακριβά από τα συμβατικά...

Κατά συνέπεια όποιος μπορεί αγοράζει τώρα, χωρίς να περιμένει το θαύμα. Αγοράζει εφόσον υπάρχει πραγματική ανάγκη, με βάση τη λογική και τις δυνατότητές του. Και ευκαιρίες υπάρχουν πάντα στην αγορά!

Διαβάστε ακόμη

Νέος γύρος συνομιλιών για την Ουκρανία στο Μαϊάμι: «Η Ουάσιγκτον πρότεινε συνάντηση με Κίεβο και Μόσχα» αποκάλυψε ο Ζελένσκι

Πώς δρούσε το κύκλωμα που διακινούσε ναρκωτικά σε σχολεία – Βασανιστήρια σε όσους δεν υπάκουαν σε εντολές

«Έμπνευση για εκατομμύρια ανθρώπους»: Πρώτη πτήση στο διάστημα από άτομο σε αναπηρικό αμαξίδιο

Υποψήφιος ξανά για το Hall of Fame ο Παναγιώτης Γιαννάκης – Ποιοι άλλοι προτείνονται

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • υβριδικό αυτοκίνητο
  • ντίζελ
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr