• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Δεκατρία νέα Πειραματικά Σχολεία θα λειτουργήσουν την επόμενη διετία – Σε ποιες περιοχέςEurovision 2026: Τελικά πόσες χώρες θα δώσουν το «παρών» στη Βιέννη;Στον Εισαγγελέα ο ανιψιός του 68χρονου και ο φίλος του για το διπλό φονικό στη Φοινικούντα – Αναζητείται και τρίτο πρόσωπο «κλειδί»ΟΠΕΚΕΠΕ: Επικαλείται δικαίωμα σιωπής ο «Φραπές» - Δείτε live τη συνεδρίαση της Εξεταστικής
δημοφιλές τώρα: Όπου φύγει φύγει οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ: Αδειάζουν τα νοσοκομεία - «Έχουμε εξοπλισμό, δεν έχουμε...
Homepage ┋   Απόψεις   ┋   19.05.2019 19:12
Χρήστος Ιερείδης
Χρήστος Ιερείδης

Eurovision 2019: Το μέγεθος της υποκρισίας

Ο τηλεοπτικός πασατέμπος της Ευρώπης είναι ο διαγωνισμός τραγουδιού της Γιουροβίζιον. Ένα τηλεοπτικό σόου που αντικατοπτρίζει την απουσία στόχευσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ένα οπτικοακουστικό θέαμα με όρους οικονομικούς και εμπορικούς, χωρίς πολιτιστική ταυτότητα και υψηλές καλλιτεχνικές αξίες.

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
Η Κατερίνα Ντούσκα με το «Better Love» στη σκηνή της Eurovision 2019 (AP Photo/Sebastian Scheiner)
Η Κατερίνα Ντούσκα με το «Better Love» στη σκηνή της Eurovision 2019 (AP Photo/Sebastian Scheiner)

Τα 12άρια ανταλλάσσονται στη βάση γεωπολιτικών συμμαχιών- συμπαθειών- μόνον στην ανταλλαγή 12αριών μεταξύ Ελλάδας- Κύπρου καταγράφηκαν αντιδράσεις αποδοκιμασίας στο φετινό διαγωνισμό τραγουδιού που έγινε στο Τελ Αβιβ- στοιχείο που ήταν πρόδηλο περισσότερο από κάθε άλλη φορά.

Κριτικές επιτροπές και τηλεθεατές έστειλαν μήνυμα με τη χαμηλή βαθμολογία που έδωσαν σε Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία οι οποίες μαζί με τις Γαλλία και Ιταλία συγκροτούν τον κύριο χρηματοδοτικό συνασπισμό «Big Five» του τραγουδιστικού θεσμού και για τούτο μετέχουν απευθείας στον τελικό της διοργάνωσης.

Δεν ήταν η πρώτη φορά που συνέβη. Το θερμό πολιτικά 2015, στον 60ο διαγωνισμό τραγουδιού της Γιουροβίζιον είχε γίνει χαμός με την βαθμολογική καταβαράθρωση Αγγλίας, Γαλλίας, Ισπανίας, Γερμανίας. Μαζί τους είχε καταποντιστεί βαθμολογικά και η διοργανώστρα Αυστρία (νικήτρια της προηγούμενης διοργάνωσης χάρη στην Κοντσίτα Βούρστ και το «Rise like a phoenix»).

Η παγκοσμιοποίηση ισοπεδωτική. Έχει διαπεράσει την τραγουδιστική φιέστα. Το τζαζ DNA των Τσέχων, το γαλλικό και το ιταλικό τραγούδι που είχαν καταφέρει να «περάσουν» και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, άφαντα.

Τουλάχιστον πέντε διαγωνιζόμενοι είχαν αναδειχθεί από μουσικά τηλεριάλιτι των χωρών τους. Μπορεί να λέει κάτι αυτό για το διαγωνισμό. Μένει να φανεί στον χρόνο, διότι και η Μιρέιγ Ματιέ ξεχώρισε σε τηλεοπτικό διαγωνισμό ταλέντων της Γαλλίας, μπορεί να μην εκπροσώπησε ποτέ στα χρονικά του θεσμού της Γιουροβίζιον τη χώρας της, όμως μετρά 54 χρόνια λαμπερής καριέρας.

Η Γιουροβίζιον για τον διαγωνισμό της έχει να λέει πόσο ανοιχτόμυαλος είναι, ότι είναι χωρίς στεγανά, εντούτοις έγινε όχι στην πρωτεύουσα της νικήτριας χώρας στην αμέσως προηγούμενη διοργάνωση αλλά σε άλλη πόλη σε ένα εκθεσιακό- συνδριακό κέντρο- κλωβό. Πρεσβεύει την ανεκτικότητα και την αποδοχή και ο διαγωνισμός τραγουδιού έχει μετασχηματιστεί σε γιορτή- άτυπο ριγιούνιον της γκέι κοινότητας. Και μάλλον εκεί σταματά η ανεκτικότητα και η αποδοχή.

Το με πολιτικό στίχο της αντικαπιταλιστικής πανκ μπαντας Χάταρι, από την Ισλανδία και οι δηλώσεις των μελών ότι ο διαγωνισμός είναι πρωτίστως πολιτική, απλώς τονίζει το μέγεθος της υποκρισίας.

Διαβάστε ακόμη

Φρικιαστική γυναικοκτονία στην Ελβετία: 41χρονος αποκεφάλισε, τεμάχισε και πολτοποίησε τη σύζυγό του

Ο Πασχάλης Τερζής επιστρέφει στη μουσική βιομηχανία - Η αποκάλυψη του Χρήστου Νικολόπουλου

Βίντεο-σοκ από την Αττική Οδό: Η στιγμή που μηχανή παρασέρνει τροχονόμο για να ξεφύγει από μπλόκο

ΟΠΕΚΕΠΕ: Επιλεκτικές απαντήσεις και «δικαίωμα της σιωπής» από τον Ξυλούρη στην Εξεταστική

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • Eurovision
  • Eurovision 2019
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr