Αλλαγές στα διόδια: Καταργούνται οι στάσεις-Πληρωμή μόνο μια φορά με κάρτα (vid)
Το συγκεκριμένο σύστημα εφαρμόζεται τα τελευταία 15 χρόνια στην Ιταλία και αποδίδει🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αλλάζει το σύστημα των διοδίων, αφού πλέον τα διόδια γίνονται ηλεκτρονικά, κάτι που δεν έχει καμία σχέση με τα e-pass ή τα fast-pass. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star, πλέον καταργούνται οι στάσεις και το αντίτιμο θα πληρώνεται στον τελευταίο σταθμό.
Για παράδειγμα: Εάν κάποιος ταξιδέψει από την Αθήνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, το αντίτιμο για τα διόδια θα πληρωθεί στα Μάλγαρα (εκεί είναι ο τελευταίος σταθμός των διοδίων). Αυτό το σύστημα εφαρμόζεται στην Ιταλία τα τελευταία τουλάχιστον 15 χρόνια. Πριν από την είσοδο στην εθνική οδό, οι οδηγοί προμηθεύονται από ένα ειδικό κουβούκλιο, το εισιτήριο το οποίο πληρώνουν όταν βγαίνουν από τον δρόμο.
Αυτό που θα πρέπει να ξέρουν οι οδηγοί, πάντως, είναι ότι η πληρωμή του κάθε ποσού που θα καταβάλλουν, θα υπολογίζεται με βάση τη χιλιομετρική απόσταση που διανύουν.
Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




