• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Τι αποκαλύπτουν οι εκθέσεις του ΤΕΕ για την Κυψέλη: «Βέβαιη και σημαντική απομείωση» της αντοχής των κτιρίωνΌσα έγιναν στα γενέθλια της ΝΔ: Ο διαφορετικός εορτασμός, τα σουτ στην μπασκέτα και το «κουίζ»Ρούμπιο για Ελλάδα: Είναι ένας πολύ σημαντικός σύμμαχός μας - Έχουμε ισχυρούς οικονομικούς δεσμούςΘα δικαιωθεί η επιλογή του Σάντσεθ να προκηρύξει πρόωρες βουλευτικές εκλογές στην Ισπανία;
δημοφιλές τώρα: Κουίζ ιστορίας και γεωγραφίας: 10 ερωτήσεις που φαίνονται εύκολες μέχρι να προσπαθήσεις να τις...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   18.08.2019 11:23
Newsroom
Newsroom

ΕΝΦΙΑ: Ποιες μειώσεις θα ισχύσουν για τα εκκαθαριστικά - Αναλυτικά παραδείγματα

Ο φόρος μπορεί να εξοφληθεί σε 5 μηνιαίες δόσεις, με την πρώτη έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2019

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Eurokinissi
Eurokinissi
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Μέχρι τα τέλη Αυγούστου θα γίνει η ανάρτηση των φετινών εκκαθαριστικών ΕΝΦΙΑ στο Taxis, τα οποία θα  περιλαμβάνουν μειώσεις στον φόρο κατά 10%- 30% για όλα τα φυσικά πρόσωπα, με βάση τις διατάξεις που ψηφίστηκαν στα τέλη Ιουλίου.

Η μείωση αυτή κυμαίνεται ανάλογα με τη συνολική αξία της περιουσίας των φυσικών προσώπων ως εξής:

  • Για αξία ακίνητης περιουσίας έως 60.000 ευρώ, μείωση κατά 30%
  • Για αξία ακίνητης περιουσίας έως 70.000 ευρώ, μείωση κατά 27%
  • Για αξία ακίνητης περιουσίας έως 80.000 ευρώ, μείωση κατά 25%
  • Για αξία ακίνητης περιουσίας έως 1.000.000 ευρώ, μείωση κατά 20% και
  • Για αξία ακίνητης περιουσίας άνω του 1.000.000 ευρώ, μείωση κατά 10%.

Ο ΕΝΦΙΑ θα υπολογιστεί με βάση τις ισχύουσες αντικειμενικές αξίες και στο σύνολο του φόρου (κύριο και συμπληρωματικό ΕΝΦΙΑ) θα εφαρμοστεί ο μειωτικός συντελεστής 10%- 30%, ανάλογα με το ύψος της ακίνητης περιουσίας. Στη συνολική αξία της ακίνητης περιουσίας δεν συνυπολογίζεται η αξία των δικαιωμάτων επί των γηπέδων εκτός σχεδίου πόλης ή οικισμού, ενώ η μείωση εφαρμόζεται επί του ΕΝΦΙΑ που προκύπτει μετά τον προσδιορισμό των μειώσεων του άρθρου 7 του ν. 4223/2013 (Α ́ 287).

Ο φόρος μπορεί να εξοφληθεί σε 5 μηνιαίες δόσεις, με την πρώτη έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2019 (ταυτόχρονα με τη 2η δόση του φόρου εισοδήματος) και την τελευταία έως τις 31 Ιανουαρίου 2020.

Διαβάστε ακόμη

Ρούμπιο για Ελλάδα: Είναι ένας πολύ σημαντικός σύμμαχός μας - Έχουμε ισχυρούς οικονομικούς δεσμούς

Τι αποκαλύπτουν οι εκθέσεις του ΤΕΕ για την Κυψέλη: «Βέβαιη και σημαντική απομείωση» της αντοχής των κτιρίων

Ιδιοκτήτης άρχισε να κατεδαφίζει ιστορική παμπ στο Λονδίνο ενώ ένοικος... κοιμόταν μέσα

Η «κοιλάδα των τρομοκρατών» στη Γεωργία που γοητεύει ταξιδιώτες παρά τις... προειδοποιήσεις

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • ΕΝΦΙΑ
  • εκκαθαριστικά
  • Taxisnet
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>