Άννα Βίσση: Το μήνυμα για την ακύρωση της μεγάλης συναυλίας στα Ιωάννινα - «Λυπάμαι τόσο πολύ»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με μία ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στo Instagram, η Άννα Βίσση μίλησε για την αναγκαστική ακύρωση της προγραμματισμένης συναυλίας στα Ιωάννινα, λόγω κακοκαιρίας.
Η σκηνή κατέρρευσε περίπου τρεις ώρες πριν την έναρξη, εξαιτίας των δυνατών ανέμων, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί η μεγάλη μουσική βραδιά. Στην εκδήλωση επρόκειτο να εμφανιστούν, εκτός από την Άννα Βίσση, ο Αντώνης Ρέμος και ο Χρήστος Μάστορας, με χιλιάδες θεατές να είχαν συγκεντρωθεί από νωρίς στο χώρο.

Η τραγουδίστρια έγραψε χαρακτηριστικά: «Λυπάμαι τόσο πολύ που για άλλη μια φορά δεν μπόρεσε να γίνει αυτή η συναυλία μας στα Γιάννενα. Είχαμε όλοι την αγωνία μήπως τη χαλάσει ο καιρός, πράγμα που έγινε εν τέλει, συν το απρόβλεπτο ατύχημα ένεκεν του αέρα, νωρίς το απόγευμα που διέλυσε εντελώς την ελπίδα να πραγματοποιηθεί. Ευτυχώς δεν υπήρξε κανένας τραυματίας».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




