Έλτον Τζον: «Ανησυχώ για το μέλλον των ΗΠΑ»
Ο Βρετανός μουσικός εξέφρασε ανησυχίες για το μέλλον της Αμερικής και θυμήθηκε την Αρίθα Φράνκλιν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Ανησυχώ για το μέλλον αυτής της χώρας», ανέφερε ο Έλτον Τζον στο ετήσιο φθινοπωρινό γκαλά του Elton John AIDS Foundation, που ήταν οικοδεσπότης.
Παράλληλα, μίλησε για τη μετακόμισή του από την Αγγλία στην Αμερική τη δεκαετία του 1970 και για την απίστευτη αγάπη και φιλοξενία που βρήκε εκεί. Προέτρεψε όλους να δείχνουν σεβασμό ο ένας στον άλλον.
«Αν δεν δείχνεις σεβασμό στον συνάνθρωπο, τότε αυτός θα απομονωθεί, θα θυμώσει, θα αντιδράσει έντονα. Κι αισθάνομαι ότι σ' αυτή τη χώρα, αργά ή γρήγορα, οι άνθρωποι θα αντιδράσουν έντονα γιατί βαρέθηκαν και κουράστηκαν μ' αυτό. Και δεν θέλω αυτό να συμβεί» συμπλήρωσε.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



