Η Μαντόνα είναι η «Madame X» (vid)
Η ποπ ντίβα παρουσίασε τον νέο της δίσκο, μέσα από το προσωπικό της προφίλ στο Instagram🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εκτός από «βασίλισσα της ποπ», η Μαντόνα έχει γίνει τα τελευταία χρόνια και βασίλισσα των social media. Αυτή την πλατφόρμα επέλεξε, λοιπόν, για να ανακοινώσει και το νέο της δίσκο με τίτλο «Madame X».
Πιο συγκεκριμένα, με ένα σύντομο βίντεο η τραγουδίστρια έδωσε στους θαυμαστές της μια μικρή γεύση από τον επόμενο δίσκο της. Το «Madame X» θα είναι ο πρώτος της δίσκος από το 2015 και το «Rebel Heart». Η ποπ ντίβα δεν έχει δώσει ακόμα περισσότερες πληροφορίες, όπως, την ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας του δίσκου ή τον αριθμό των τραγουδιών που θα περιλαμβάνει.
Το teaser της, όμως, ήταν αρκετό για να ξυπνήσει τον ενθουσιασμό των απανταχού θαυμαστών της.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



