Συνεργασία της 4Hats με τη Stoiximan στον 40ό Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η 4Hats Conceptual Communication ανέλαβε το activation του περιπτέρου της Stoiximan στο «Χωριό των Χορηγών» (Sponsors' Village) που λειτούργησε στο πλαίσιο του 40ού Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας τις δύο ημέρες (Σάββατο και Κυριακή) των αγώνων.

Οι επισκέπτες του περιπτέρου είχαν την ευκαιρία, μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι, να αφήσουν το δικό τους βιντεομήνυμα, εμπλουτίζοντας τη λογική της ομαδικότητας όπως εκφράζεται με τα μηνύματα της Stoiximan «Τρέχουμε όλοι για όλους» και «Αυτή η ομάδα αλλάζει τα πάντα».

Ο συνιδρυτής της 4Hats Conceptual Communication Κώστας Ντάλτας δήλωσε: «Tο sports marketing είναι ένα πεδίο στο οποίο έχουμε μεγάλη εμπειρία τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, όπου συμβάλλουμε στη διοργάνωση των δυο σπουδαιότερων μαραθωνίων της χώρας, της Λεμεσού και της Λάρνακας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που με τη Stoiximan στον Μαραθώνιο της Αθήνας τρέξαμε μαζί».

Ώρα αποφάσεων για τους αγρότες - Τι θα κάνει η κυβέρνηση
Το κρίσιμο πρώτο εξάμηνο του 2026: Τι θα γίνει σε ελληνοτουρκικά και Ανατολική Μεσόγειο
Όλο και πιο ακριβά τα φάρμακα: Στο 1 δις ευρώ θα φτάσει η συμμετοχή των ασθενών έως το 2028 – Τι έδειξε μελέτη
Το στραβοπάτημα της κυβέρνησης στους αγρότες, ο Μυλωνάκης που υποφέρει από αμνησία και ο ευρωβουλευτής Παππάς που γρονθοκόπησε δημοσιογράφο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




