Συνεργασία της 4Hats με τη Stoiximan στον 40ό Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Η 4Hats Conceptual Communication ανέλαβε το activation του περιπτέρου της Stoiximan στο «Χωριό των Χορηγών» (Sponsors' Village) που λειτούργησε στο πλαίσιο του 40ού Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας τις δύο ημέρες (Σάββατο και Κυριακή) των αγώνων.
Οι επισκέπτες του περιπτέρου είχαν την ευκαιρία, μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι, να αφήσουν το δικό τους βιντεομήνυμα, εμπλουτίζοντας τη λογική της ομαδικότητας όπως εκφράζεται με τα μηνύματα της Stoiximan «Τρέχουμε όλοι για όλους» και «Αυτή η ομάδα αλλάζει τα πάντα».
Ο συνιδρυτής της 4Hats Conceptual Communication Κώστας Ντάλτας δήλωσε: «Tο sports marketing είναι ένα πεδίο στο οποίο έχουμε μεγάλη εμπειρία τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, όπου συμβάλλουμε στη διοργάνωση των δυο σπουδαιότερων μαραθωνίων της χώρας, της Λεμεσού και της Λάρνακας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που με τη Stoiximan στον Μαραθώνιο της Αθήνας τρέξαμε μαζί».
Σειρήνες πολέμου στην Ευρώπη: Κατάλογο με καταφύγια καταρτίζει η Γερμανία μετά την κλιμάκωση στην Ουκρανία
Συντριβή αεροσκάφους στη Λιθουανία: Ερευνάται και η πιθανή εμπλοκή της Ρωσίας - Νέο βίντεο από την στιγμή της πτώσης
Μαρουσάκης: Έρχεται ο χειμώνας το Σαββατοκύριακο - Κακοκαιρία φέρνει πολική αέρια μάζα, καταιγίδες και χιόνια
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο θα γίνει για τέταρτη φορά πατέρας - Έγκυος η Μαράια
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr