Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Πρόγραμμα και στόχοι με όραμα ένα ασφαλές περιβάλλον για όλους μας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Tο κλίμα αλλάζει και τα ακραία καιρικά φαινόμενα που πλήττουν κάθε χρόνο τον πλανήτη αυξάνονται. Οι υψηλές θερμοκρασίες που παρατηρούνται στις μέρες μας έχουν πρωτοφανείς επιπτώσεις σε κάθε γωνιά της γης και η ανάγκη για την προστασία του περιβάλλοντος είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Αυτή είναι -κατά γενική ομολογία- μια αλήθεια που οφείλει να κατανοήσει ο κάθε πολίτης ξεχωριστά, αλλά και μια αρχή για την οποία φαίνεται πως εργάζονται συστηματικά, εδώ και καιρό, κάποιες εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Μια πράξη αλληλεγγύης για τον πλανήτη
Η απόδειξη στην πράξη εξακολουθεί όμως να είναι το πιο σημαντικό ζητούμενο στο σημείο αυτό. H HΕΙΝΕΚΕΝ, ένας από τους κορυφαίους ζυθοποιούς παγκοσμίως, αποδεικνύει πως η προστασία του περιβάλλοντος θα πρέπει να είναι εταιρικός στόχος και προτεραιότητα. Στις 22 Απριλίου, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας για τη Γη, ανακοίνωσε τη βασική της στρατηγική σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα για την επόμενη δεκαετία με τίτλο «Brew a Better World - Raise the Bar 2030».
Ανάμεσα στους στόχους που έχει θέσει η HEINEKEN για το επόμενο διάστημα είναι οι εξής:
- η επίτευξη μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην παραγωγή μέχρι το 2030
- η δημιουργία αλυσίδας αξίας ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα μέχρι το 2040, 30% μείωση στις εκπομπές CO2 σε όλη την αλυσίδα μέχρι το 2030
- η παραγωγή προϊόντων με 100% πρώτες ύλες αειφόρου διαχείρισης (κριθάρι, λυκίσκος)
- η επίτευξη μηδενικών αποβλήτων σε χώρους υγειονομικής ταφής (ΧΥΤΑ) σε όλα της τα εργοστάσια παγκοσμίως μέχρι το 2025
- η διαχείριση του 100% των υγρών αποβλήτων σε όλα της τα εργοστάσια παγκοσμίως μέχρι το 2023
- η μείωση της κατανάλωσης νερού παγκοσμίως σε 2,9 εκατόλιτρα ανά εκατόλιτρο μπίρας μέχρι το 2030 (από 3,39 το 2020) και ακόμα χαμηλότερα σε περιοχές με έντονα προβλήματα λειψυδρίας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Βασικός πυλώνας της στρατηγικής της HEINEKEN αποτελεί και η διαμόρφωση των συνθηκών εκείνων που θα εξασφαλίζουν τον σεβασμό στη διαφορετικότητα, την ισότητα και την υπεύθυνη κατανάλωση.
Η εταιρεία, επιδιώκει, ειδικότερα, την ενίσχυση της κουλτούρας ένταξης και διαφορετικότητας, με στόχο μεταξύ άλλων να αυξήσει σε 30% μέχρι το 2025 και 40% μέχρι το 2030 την εκπροσώπηση των γυναικών σε διοικητικές θέσεις, τη διασφάλιση πλήρους ενσωμάτωσης και μισθολογικής ισότητας μέχρι το 2023, αλλά και δίκαιους μισθούς. Κι όλα αυτά δεσμευόμενη πως θα συνεχίσει να αποτελεί θεματοφύλακα της υπεύθυνης κατανάλωσης, προβάλλοντας ενεργά τα οφέλη της μέσω καμπανιών και δράσεων και προσφέροντας ακόμα περισσότερες επιλογές προϊόντων χωρίς αλκοόλ στους καταναλωτές.
Η στρατηγική της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
Τη στρατηγική αυτή αναλαμβάνει να υλοποιήσει στην Ελλάδα η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, εκκινώντας από μια πολύ καλή αφετηρία. Η εταιρεία, άλλωστε, έχει ήδη πετύχει δύο από τους παραπάνω περιβαλλοντικούς στόχους, έχοντας θέσει σε εφαρμογή προγράμματα διαχείρισης υγρών αποβλήτων σε όλα της τα εργοστάσια και έχοντας πετύχει τη διαχείριση του 100% των αποβλήτων της ώστε να μην καταλήγουν σε ΧΥΤΑ.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ταυτόχρονα, έχει προχωρήσει σε μείωση 20% στην κατανάλωση νερού την τελευταία δεκαετία, κατά 14% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στην παραγωγή από το 2013 και στην τοποθέτηση 100% «πράσινων ψυγείων» στην αγορά από το 2011. Την ίδια ώρα έχει πετύχει από το 2014 εγχώρια παραγωγή των προϊόντων της με 100% ελληνικό κριθάρι μέσω του Προγράμματος Συμβολαιακής που υλοποιεί από το 2008.
Παράλληλα, η εταιρεία θέτει τους εξής στόχους ως το 2030:
- την επίτευξη μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην παραγωγή
- την πιστοποίηση της συνολικής ποσότητας παραγόμενου κριθαριού μέσω του Προγράμματος Συμβολαιακής ως προϊόν ορθής γεωργικής παραγωγής. Να σημειωθεί ότι ήδη η εταιρεία έχει επιτύχει την πιστοποίηση του 35% το 2020 και μέσα στο 2021 στόχος είναι η πιστοποίηση να ξεπεράσει το 50% της συνολικής παραγόμενης ποσότητας
- να συμβάλει στην προστασία του νερού στη χώρα, με προγράμματα όπως για παράδειγμα το "Νερό για το Αύριο" που ανακοίνωσε η εταιρεία πρόσφατα, το οποίο προωθεί την ορθότερη διαχείριση των υδατικών πόρων στην Ελλάδα αλλά και με τη συμμετοχή της εταιρείας σε πανευρωπαϊκά Προγράμματα (όπως το Πρόγραμμα AccelWater) για την επαναχρησιμοποίηση νερού από τις παραγωγικές της εγκαταστάσεις.
- την περαιτέρω ενίσχυση της εκπροσώπησης γυναικών στη διοικητική της ομάδα, αλλά και τη συνολικότερη ενδυνάμωση της κουλτούρας της ένταξης και διαφορετικότητας
- τη συνέχιση της καινοτομίας σε θέματα προϊόντων, με εστίαση στην κατηγορία προϊόντων 0.0. Ήδη η εταιρεία διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο της 5 μάρκες χωρίς αλκοόλ (Άμστελ Free, Άμστελ Free με λεμόνι, Heineken 0.0, ΑΛΦΑ Χωρίς, Buckler) προσφέροντας γευστικές επιλογές στους καταναλωτές που δεν επιθυμούν να καταναλώσουν αλκοόλ
- τη διαρκή προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, τόσο μέσω καμπανιών των μαρκών της όπως η Heineken, όσο και μέσω συνεργασιών με φορείς για την αντιμετώπιση του θέματος, αλλά και τη διεξαγωγή ενημερωτικών δράσεων για τους καταναλωτές και για εργαζόμενους στον κλάδο της εστίασης.
Δείτε στο βίντεο τις δεσμεύσεις της Heineken έως το 2030 για τη βιωσιμότητα.
ΣΥΡΙΖΑ: Ασκήσεις ισορροπίας από Φάμελλο – Τα ονόματα που ακούγονται για τις αλλαγές και σε ΚΟ, κόμμα και ο ρόλος Πολάκη
Τα τρία σήματα που εξέπεμψε ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο - Σε ποια θέματα ρίχνει το βάρος
ΟΣΕ τέλος, έρχονται οι «Σιδηρόδρομοι Ελλάδας» - Τι αλλάζει με το νέο νομοσχέδιο
Πρωτότυπο «αντίο» σε ένα παλιό αυτοκίνητο: Οικογένεια... έθαψε και έκανε πανάκριβη τελετή σε ένα παλιό Suzuki γιατί ήθελε να το «τιμήσει»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr