To Public.gr έφτασε τις 1.100 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις
Ακόμα περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές, πολλαπλά οφέλη για τους συνεργάτες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Σε χρόνο-ρεκόρ έφτασαν τις 1.100 οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το Public.gr, το μεγαλύτερο ελληνικό marketplace, για να διαθέσουν τα προϊόντα τους. Οι επισκέπτες του Public.gr αποκτούν ακόμη περισσότερες επιλογές και πρόσβαση σε μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές, με τα προϊόντα να φτάνουν συνολικά τα 2,2 εκατομμύρια.
Από την αρχή της δημιουργίας του, το online marketplace του Public φέρνει τους καταναλωτές ένα «κλικ» πιο κοντά σε προϊόντα που θα τους βοηθήσουν να βελτιώσουν τη ζωή τους μέσα και έξω από το σπίτι. Διαθέτοντας πάνω από 2,2 εκατομμύρια κωδικούς από συνεργαζόμενα καταστήματα, το Public.gr προσφέρει προϊόντα από 6 μεγάλες κατηγορίες που εμπλουτίζονται διαρκώς και περιλαμβάνουν είδη σπιτιού & smart living, sports & fitness, προσωπική φροντίδα & ομορφιά, μόδα, hobby & ελεύθερος χρόνος και βρεφικά, αλλά και τις ηλεκτρονικές οικιακές συσκευές της MediaMarkt.
Παράλληλα, οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις απολαμβάνουν σημαντικά οφέλη, καθώς η δραστηριότητά τους ενισχύεται μέσω ενός σχεδίου κοινής πορείας και ανάπτυξης. Η πρόσβαση σε μια δυναμική online πλατφόρμα με 65 εκ. επισκέψεις ετησίως όπως το Public.gr και η δυνατότητα συναλλαγών χωρίς κανένα δικό τους ρίσκο, δίνει την ευκαιρία στα καταστήματα να αυξήσουν την εξωστρέφεια και τον τζίρο τους, ακόμη και αν δεν διαθέτουν δικό τους e-shop.
Στην κατεύθυνση αυτή κινείται και η πρόσφατη πρωτοβουλία του Public.gr να παρέχει δωρεάν συνδρομή ως το τέλος του 2020 σε κάθε νέο συνεργάτη αλλά και μια σειρά από προνομιακούς όρους, βοηθώντας τους επιχειρηματίες να αυξήσουν τις πωλήσεις τους εν μέσω της πανδημίας. Όλες αυτές οι κινήσεις αποδίδουν καρπούς, καθώς από τις αρχές της χρονιάς, 800 νέα καταστήματα έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα. Παράλληλα το Public.gr υποστηρίζει τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις με προωθητικές ενέργειες για τα προϊόντα τους, ενώ η κοινή ανάπτυξη υποστηρίζεται από εκπαιδεύσεις όπως το 1ο masterclass webinar για την ανάπτυξη των πωλήσεων μέσω ecommerce. Το masterclass έγινε από τον Antoine Brouwer, επικεφαλής του eCommerce Business Unit που δήλωσε σχετικά: «Το milestone των 1.100 συνεργαζόμενων καταστημάτων μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο μας να είμαστε ένα one stop shop για τους online καταναλωτές. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που οι συνεργάτες μας ανταποκρίνονται στο επίπεδο εξυπηρέτησης που θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας και μέσα από την καλή συνεργασία αναπτυσσόμαστε όλοι μαζί».
Οι επιχειρήσεις που εντάσσονται στο Public.gr έχουν την απόλυτη διαχείριση του καταστήματός τους, αλλά και της τιμολογιακής τους πολιτικής, με διαφανείς και ξεκάθαρους όρους, ενώ παράλληλα η πλατφόρμα παρέχει συνεχή υποστήριξη, αξιόπιστους μηχανισμούς πληρωμών, αλλά και βελτιστοποιημένη προβολή σε desktop, mobile και tablet, με μηδενικό κόστος.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε σήμερα το Public.gr.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr