Super Bowl: Πόσα χρήματα πήραν η Τζένιφερ Λόπεζ και η Σακίρα για την εμφάνισή τους
Εντυπωσιάζει το δημοσίευμα του Forbes που αποκαλύπτει την αμοιβή της Τζένιφερ Λόπεζ και της Σακίρα για την εμφάνισή τους στο Super Bowl🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Το σόου της Τζένιφερ Λόπεζ και της Σακίρα στο ημίχρονο του Super Bowl είναι το γεγονός της σημερινής ημέρας με τις δύο καλλίγραμμες Λατίνες να έχουν απογειώσει το κασέ τους με μια εμφάνιση «φωτιά» στο Hard Rock Stadium του Miami Gardens στην Φλόριντα, το βράδυ της Κυριακής 2 Φεβρουαρίου 2020. Υπολογίζεται ότι τα διαφημιστικά σποτ των 30 δευτερολέπτων που έπαιξαν κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων του Super Bowl φέτος κυμάνθηκαν μεταξύ 5 - 5,6 εκατ. δολαρίων, σπάζοντας το ρεκόρ της περασμένης χρονιάς. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Forbes πάντως οι Λατίνες superstars δεν πήραν δεκάρα για αυτή τους την εμφάνιση.
«Είναι διατεθειμένες να εμφανιστούν χωρίς αμοιβή - ακόμα και να καλύψουν κάποια έξοδα παραγωγής μέσω της δισκογραφικής τους - προκειμένου να έχουν αυτή την τεράστια τηλεοπτική προβολή» δηλώνει ο Marc Ganis, πρόεδρος της εταιρίας συμβούλων Sportscorp. «Ακόμα και τα κορυφαία ονόματα της showbiz χρειάζεται να προωθούν τον εαυτό τους. Το Ημίχρονο του Super Bowl είναι το κορυφαίο προωθητικό όχημα για έναν σταρ της μουσικής στον πλανήτη».
Η Λόπεζ έχει έσοδα περίπου 2,2 εκατομμύρια δολάρια σε κάθε περιοδεία, με τη Σακίρα να ακολουθεί βάζοντας στον τραπεζικό της λογαριασμό 1,6 εκατομμύρια δολάρια. Θυσίασαν πολλά εκατομμύρια σε αμοιβές, όμως όλοι οι καλλιτέχνες που προηγήθηκαν και εμφανίστηκαν χωρίς αμοιβή στο Super Bowl... βγήκαν παραπάνω από κερδισμένοι.
Μέσα σε μία ώρα μετά την εμφάνιση του Τζάστιν Τίμπερλεϊκ το 2018 στο Super Bowl, ο ποπ σταρ είδε να απογειώνεται κατά 214% οι αναζητήσεις του στο Spotify... με άλλα λόγια έγινε πάμπλουτος. Το ίδιο συνέβη με την Lady Gaga η οποία είδε το άλμπουμ της να εξακοντίζεται στο No. 2 του Billboard chart, περνώντας 60 θέσεις μέσα σε λίγες ώρες.
Ακόμα και τα εισιτήρια που πωλούν οι καλλιτέχνες για τις περιοδείες τους αυξάνονται κατακόρυφα. Η Lady Gaga και η Beyoncé υπολογίζεται ότι αύξησαν κατά 100% τις πωλήσεις τους. Ο Steve Jensen, ένας από τους μάνατζερς της Κέιτι Πέρι, δήλωσε στο Forbes ότι στους μήνες που ακολούθησαν την εμφάνισή της στο Super Bowl το 2015 η τραγουδίστρια είχε τις διπλάσιες προτάσεις για συνεργασίες, για ρόλους στον κινηματογράφο, όπως είπε: «Το Super Bowl την έστειλε από απλή σταρ, στη στρατόσφαιρα.
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr