Ανδρέας Μικρούτσικος: Το πρώτο του μήνυμα μετά το νοσοκομείο - «Αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια»
«Αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια που φεύγει! Ευτυχώς για μένα δεν έφυγε! » έγραψε στο Facebook ο Ανδρέας Μικρούτσικος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Λίγο μετά την κηδεία του αδελφού του Θάνου, ο Ανδρέας Μικρούτσικος καταβεβλημένος μπήκε στο νοσοκομείο όπου και νοσηλεύτηκε για περίπου δύο εβδομάδες. Σήμερα τέσσερις μέρες μετά το εξιτήριο από το νοσοκομείο, ο αγαπημένος μουσικός και παρουσιαστής, δημοσίευσε μέσα από τα social media το πρώτο μήνυμα, μετά την περιπέτεια με την υγεία του.
«Αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια που φεύγει! Ευτυχώς για μένα δεν έφυγε! Σε ολόκληρο αυτό το διάστημα των δεκαπέντε ημερών η έννοια σας για μένα φυλαχτό!».
Ο θάνατος του Θάνου Μικρούτσικου βύθισε στο πένθος τον Ανδρέα, που ως γνωστόν του είχε μεγάλη αδυναμία. Ο Ανδρέας Μικρούτσικος είχε τότε κάνει μια συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook. Τον αποχαιρέτησε με μια φωτογραφία του αδελφού του Θάνου σε νεαρή ηλικία στην Πάτρα και είχε γράψει: «Μια στιγμή η ζωή μας και εσύ την έκανες αιωνιότητα».
Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
Τι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοί
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



