Ηθοποιός «ξεμπρόστιασε» τον Κάνιε Γουέστ για απρεπή συμπεριφορά
Η δημόσια συγγνώμη του διάσημου ράπερ στα social media🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το βράδυ της Δευτέρας (3/12), ο Κάνιε Γουέστ μαζί με την σύζυγό του, Κιμ Καρντάσιαν, βρέθηκαν στο Broadway για να παρακολουθήσουν την πρεμιέρα του μιούζικαλ «The Cher Show». Μία παράσταση που αφορά την καλλιτεχνική πορεία της διάσημης τραγουδίστριας Cher.
Σύμφωνα με τον ηθοποιό Τζάροντ Σπέκτορ, ο οποίος συμμετέχει στο μιούζικαλ με τον ρόλο του Σόνι, ο Κάνιε Γουέστ ήταν κολλημένος στην οθόνη του κινητού καθ' όλη τη διάρκεια του σόου.
«Γεια σου Κάνιε! Ευχαριστούμε που ήρθες στην πρεμιέρα μας, αλλά αν κοιτάξεις λίγο πιο πάνω από το κινητό σου θα δεις και τι συμβαίνει στη σκηνή. Είναι σημαντικό για εμάς. Ευχαριστούμε πολύ», έγραψε στο Twitter o Σπέκτορ, ταγκάροντας τον διάσημο ράπερ.
Λίγη ώρα αργότερα, o Κάνιε Γουέστ απάντησε: «Προς την ομάδα του σόου, η δυναμική του Cher Show και η ερμηνεία του Σόνι μας δημιούργησε την επιθυμία, σε εμένα και την Κιμ, να τραγουδήσουμε το "I got you babe". Παρακαλώ πολύ συγχωρέσατε μου την έλλειψη διακριτικότητας. Είμαστε πραγματικά ευγνώμονες για την ενέργεια που έβαλε όλη η ομάδα στην δημιουργία αυτού του αριστουργήματος».
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



