Χριστούγεννα στο νοσοκομείο για την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου
Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου πέρασε την ημέρα των Χριστουγέννων στο νοσοκομείο Αλεξάνδρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram η παρουσιάστρια Κωνσταντίνα Σπυροπούλου αποκάλυψε στους διαδικτυακούς της φίλους πως την ημέρα των Χριστουγέννων βρέθηκε στο νοσοκομείο. Συγκεκριμένα, πόσταρε στο Instagram ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο από το νοσοκομείο Αλεξάνδρα, χωρίς να αποκαλύψει τον λόγο που βρέθηκε εκεί, ούτε και το πρόσωπο που είχε το πρόβλημα υγείας.
Χαρακτηριστικά, έγραψε: «Μπορεί τα φετινά Χριστούγεννα να μην με βρήκαν έτσι όπως θα ήθελα και είχα φανταστεί, αλλά οι εικόνες ήταν τόσο δυνατές και διδακτικές.. που μια μέρα σαν και αυτή συνειδητοποιείς ακόμα μια φορά τι τελικά έχει σημασία! Χρόνια πολλά σε όλο τον κόσμο με υγεία, από ένα μέρος με πολλή αγάπη και ζεστασιά». Πολλοί followers έσπευσαν να της ευχηθούν «Περαστικά», «Χρόνια Πολλά» και «γρήγορη ανάρρωση».
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



