Στέφανος Κορκολής για τη μάχη του με τον καρκίνο: Τον αντιμετωπίζω με ψυχραιμία
«Δυστυχώς αυτή η αρρώστια έχει γίνει πολύ “μοδάτη”» τονίζει ο γνωστός μουσικοσυνθέτης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια μίλησε στην εκπομπή «Καλύτερα δεν γίνεται» ο Στέφανος Κορκολής.
«Κάθε άνθρωπος που αντιμετωπίζει ένα θέμα υγείας αρχίζει να σκέφτεται λίγο διαφορετικά. Αντιμετωπίζω την αρρώστια μου με ψυχραιμία. Έχω πολύ καλό γιατρό, έχω ανθρώπους γύρω μου που με καθοδηγούν. Περνάω ένα ζόρι που το περνάνε πολλοί άνθρωποι. Δυστυχώς αυτή η αρρώστια έχει γίνει πολύ “μοδάτη”. Μιλάμε για καρκίνο, δεν πρέπει να φοβόμαστε να πούμε αυτή τη λέξη, έχει γίνει πλέον καθημερινότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο γνωστός συνθέτης είπε επίσης: «Έφαγα πολύ ρατσισμό, πολλές φάπες. Οι κριτικές οι περισσότερες ήταν όχι απαξιωτικές, πιο πολύ συμβουλευτικές. Υπήρχαν και διάφοροι τυχάρπαστοι οι οποίο γράφανε άλλα ντ’ άλλων. Εντάξει, δεν βαριέσαι. Είχα μεγάλη στεναχώρια με το θέμα με τους “Πέντε ανέμους” και ξαφνικά σε δύο χρόνια βρέθηκα στο ΣΕΦ με 25.000 κόσμο. Δεν τρελάθηκα ευτυχώς γιατί είχα πολλά φρένα από τη μάνα μου και τον πατέρα μου».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




