Μάρω Κοντού: Γιόρτασε τα 92α γενέθλιά της στο νοσοκομείο - Νοσηλεύεται για 8η ημέρα στο «Αττικόν»
Η ηθοποιός βρίσκεται εκτός ΜΕΘ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Για όγδοη ημέρα νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Αττικόν» η Μάρω Κοντού, μετά τον τραυματισμό της από πτώση, την ώρα που χθες, Κυριακή 21 Ιουνίου, η σπουδαία ηθοποιός γιόρτασε τα γενέθλιά της.
Τα νεότερα για την υγεία της
Η ίδια μίλησε στην εκπομπή «Live News» και ανέφερε πως γλίστρησε και έπεσε, με αποτέλεσμα να υποστεί κάκωση στο αριστερό ισχίο, αλλά και κάταγμα σε πλευρό στο ύψος του πνεύμονα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ που μεταδόθηκε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» του Alpha από τη δημοσιογράφο Ελισάβετ Οικονόμου, η κατάσταση της υγείας της κρίνεται σταθερή, ενώ νοσηλεύεται σε απλό δωμάτιο καρδιολογικής κλινικής. Όπως διευκρινίστηκε, δεν βρίσκεται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και δεν απαιτείται χειρουργική επέμβαση.
Η παραμονή της στο νοσοκομείο παρατείνεται λόγω και άλλων ζητημάτων υγείας, για τα οποία τηρείται αυστηρά το ιατρικό απόρρητο.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



