Kesha: Ποζάρει ολόγυμνη σε παραλία - Το μήνυμα που έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησης
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Με έναν ιδιαίτερο και τολμηρό τρόπο επέλεξε να τιμήσει την Παγκόσμια Ημέρα της Γης η Kesha. Η 39χρονη ποπ σταρ δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια σειρά φωτογραφιών από παραλία, όπου εμφανίζεται μέσα στη θάλασσα χωρίς μαγιό.
Στο πρώτο στιγμιότυπο, ποζάρει χαμογελαστή, κοιτώντας πίσω από τον ώμο της, σε μια εικόνα που αποπνέει ελευθερία και σύνδεση με τη φύση, ενώ σε ένα άλλο καλύπτει το στήθος της με emoji καρδιάς. «Είμαι το άπειρο σύνολο των πραγμάτων από τα οποία αποτελούμαι». Η ανάρτηση συνοδεύτηκε από μήνυμα αφιερωμένο στον πλανήτη, ενισχύοντας τη συμβολική διάσταση της επιλογής της.
Η τραγουδίστρια, γνωστή για την εκκεντρικότητα και την αυθεντικότητά της, δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί την εικόνα της για να περάσει κοινωνικά ή περιβαλλοντικά μηνύματα, επιλέγοντας έναν πιο άμεσο και προσωπικό τρόπο έκφρασης.
«Έψαχνα απεγνωσμένα τη γυναίκα μου»: Έλληνες μιλούν για τους τρομακτικούς σεισμούς στη Βενεζουέλα - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
«Ήθελε να βιάσει τη γυναίκα μου»: Πάστορας σε αμόκ χτυπάει γείτονά του - Το σοκαριστικό βίντεο
Το μυστηριώδες αντικείμενο που απελευθέρωσε σε τροχιά μυστικό διαστημικό σκάφος της Κίνας - Τα σενάρια
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



