Μάγδα Τσαγγάνη: Παραμένει στο νοσοκομείο μετά από χειρουργείο, γιατί δεν μπορεί να πληρώσει δομή αποκατάστασης
Η αγαπημένη ηθοποιός υπέστη κάταγμα ισχίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στο νοσοκομείο συνεχίζει να νοσηλεύεται η Μάγδα Τσαγγάνη, 13 ημέρες μετά το χειρουργείο στο οποίο υποβλήθηκε έπειτα από ατύχημα στο πόδι της.
«Δεν έχω αυτά τα περισσευούμενα χρήματα»
Η ηθοποιός παραμένει υπό ιατρική παρακολούθηση, καθώς η ανάρρωσή της απαιτεί περαιτέρω αποκατάσταση, ωστόσο, όπως έγινε γνωστό, δεν είναι σε θέση να μεταφερθεί σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης λόγω οικονομικών δυσκολιών.
Μιλώντας στην εκπομπή «Super Κατερίνα» του Alpha, η ίδια περιέγραψε το περιστατικό και την πορεία της υγείας της: «Ήμουν στην Αίγινα, το έπαθα Μεγάλη Πέμπτη. Είδαν ότι ήταν σοβαρή η κατάστασή μου και έπρεπε οπωσδήποτε να έρθω στην Αθήνα ή στον Πειραιά να εγχειριστώ. Οι εξετάσεις δείξανε κάταγμα ισχίου. Χειρουργήθηκα από έναν υπέροχο γιατρό τη Δευτέρα του Πάσχα… Μου είπαν ότι πρέπει να πάω σε κέντρο αποκατάστασης αλλά δεν έχω αυτά τα περισσευούμενα χρήματα να τα δώσω για έναν μήνα. Σηκώνομαι με το “πι” και περπατάω αλλά πρέπει να ξαπλώνω κιόλας».
Η ηθοποιός αναφέρθηκε και στη στήριξη που έχει δεχθεί από συναδέλφους και φίλους της κατά τη διάρκεια της νοσηλείας της: «Ήρθαν πολλοί συνάδελφοί μου να με δουν. Πρώτα απ’ όλα τα αδέλφια μου, ο Σωτήρης Τζεβελέκος και η Εύη Θεοχάρη. Με πήρε και η Άννα Φόνσου τηλέφωνο αν χρειάζομαι κάτι, να της το πω. Της είπα ότι δε χρειάζομαι τίποτα».
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



