Eurovision: Έξαλλο το Ισραήλ με Μαντόνα - Σάλος και με τη «βελτίωση» της φωνής
Το Ισραήλ εκφράζει επισήμως τη δυσαρέσκειά του για τις σημαίες της Παλαιστίνης που εμφάνισε η Μαντόνα στις πλάτες των χορευτών της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Οι σημαίες της Παλαιστίνης στις πλάτες των χορευτών της Μαντόνα, στην πολυσυζητημένη εμφάνιση της ποπ σταρ στην Eurovision φαίνεται ότι έχουν κάνει έξαλλη την υπουργό Πολιτισμού της χώρας, Μίρι Ρεγκέβ. Όπως αναφέρει δημοσίευμα της Daily Mail η κίνηση της Μαντόνα να παρουσιάσει στη σκηνή της Eurovision χορευτές που είχαν στην πλάτη τους ραμμένες σημαίες του Ισραήλ και της Παλαιστίνης, δεν αντιμετωπίστηκε με χαλαρότητα από τη χώρα που φιλοξένησε φέτος τον μουσικό διαγωνισμό.
«Ήταν λάθος» δήλωσε η Ρεγκέβ σε δημοσιογράφους λίγο πριν μπει σε συνάντηση με το υπουργικό συμβούλιο στην Ιερουσαλήμ. «Η πολιτική και ένα πολιτιστικό γεγονός δεν πρέπει να αναμειγνύονται, με όλο τον σεβασμό προς τη Μαντόνα», πρόσθεσε και στη συνέχεια κατηγόρησε τον ισραηλινό δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα KAN επειδή δεν κατάφερε να απαγορεύσει τις σημαίες. «Δεν θα συνέβαινε σε καμία άλλη χώρα. Υπάρχει μια συγκεκριμένη αίσθηση ότι στη χώρα μας επιτρέπονται τα πάντα και η κυβέρνηση δεν μπορεί να εμπλακεί», είπε σε αυστηρό τόνο.
Παράλληλα οι εφημερίδες Ηaaretz και Times of Israel έγραψαν ότι οι διοργανωτές της Eurovision ενδέχεται να τιμωρήσουν την μπάντα Hatari από την Ισλανδία, καθώς λίγο πριν την ολοκλήρωση της ζωντανής μετάδοσης, μέλη της αποστολής σήκωσαν πανό και σημαίες της Παλαιστίνης, παραβιάζοντας τη ρητή απαγόρευση του μουσικού διαγωνισμού για την προώθηση πολιτικών θέσεων.
Οι διοργανωτές της Eurovision και η EBU έσπευσαν από την πρώτη στιγμή να δηλώσουν πως τόσο η Μαντόνα, όσο και οι Hatari παραβίασαν τους κανονισμούς που θέλουν κάθε πολιτική αναφορά να μένει εκτός Eurovision. Η Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόρασης, η οποία διοργανώνει την εκδήλωση, καταδίκασε και τις δύο πρωτοβουλίες και αναφερόμενη στους χορευτές της Μαντόνα, είπε ότι «αυτό το στοιχείο του σόου δεν υπήρχε στις πρόβες». «Ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision είναι ένα μη πολιτικό γεγονός και η Μαντόνα είχε ενημερωθεί γι 'αυτό».
Σύμφωνα με τους κανόνες της Eurovision, δεν επιτρέπεται η προβολή μηνυμάτων που προωθούν οποιονδήποτε οργανισμό, θεσμό, πολιτική αιτία ή άλλη, εταιρεία, εμπορικό σήμα, προϊόντα ή υπηρεσίες και η παραβίαση του κανόνα μπορεί να οδηγήσει σε αποκλεισμό.
Ο τηλεοπτικός σκηνοθέτης του διαγωνισμού Meital Cohen δήλωσε στους Times of Israel ότι δεν είχε ιδέα για το τι ετοίμαζε η ποπ σταρ: «Η Mαντόνα ανέβηκε στη σκηνή χωρίς να δούμε τους δύο χορευτές με τις σημαίες. Εμείς απομακρυνθήκαμε από αυτό αρκετά γρήγορα, αλλά έγιναν διάφορα τρελά πράγματα εκείνο το βράδυ», είπε. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι πρόβες της Μαντόνα έγιναν κεκλεισμένων των θυρών και πως οι σημαίες κρατήθηκαν ως μυστικό μέχρι την τελευταία στιγμή. Ο σκηνοθέτης επιμένει, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Army Radio, πως κανείς δεν είχε υποψιαστεί ότι η Μαντόνα ετοίμαζε κάτι.
Φυσικά για την εμφάνιση της Μαντόνα δεν μπορεί να γίνει τίποτα πια, ενώ για τους Hatari οι εξελίξεις τρέχουν. Το εκτελεστικό συμβούλιο του διαγωνισμού της Eurovision θα συζητήσει «τις συνέπειες αυτής της δράσης», αναφέρει μια δήλωση.
Η Μαντόνα για τη βραδιά της Eurovision επέλεξε να φορέσει έναν μαύρο χιτώνα για να ερμηνεύσει τη διαχρονική της επιτυχία «Like a Prayer». Στη συνέχεια, όμως, παρουσιάζοντας το νέο της τραγούδι «Future» επέλεξε μία πιο κυβερνοπάνκ εμφάνιση, με ένα δερμάτινο κορμάκι, με τους χαρακτηριστικούς κώνους του αγαπημένου της σχεδιαστή και φίλου Ζαν-Πολ Γκοτιέ, που την τίμησε, εξάλλου, με την παρουσία του. Και η ενδυματολογική της πρόταση «έκλεινε» με την «Βασίλισσα της Ποπ» να φοράει το στέμμα της.
Οι ενδυματολογικές της επιλογές σχολιάστηκαν μάλλον χλιαρά (τουιτεράδες την περιέγραψαν «αλά Game of Thrones»), γιατί όλο το βάρος έπεσε στις παραφωνίες που έκαναν πολλούς να πουν ότι η ποπ σταρ δεν άκουγε από το ακουστικό της και δεν μπορούσε να συντονιστεί. Πάντως το team της Μαντόνα επεξεργάστηκε ψηφιακά τον ήχο και πόσταρε μια «βελτιωμένη έκδοση» στο κανάλι της στο YouTube. Φυσικά οι χρήστες των social media το κατάλαβαν και τα σχόλια έπεσαν βροχή.
Τον φετινό 64ο διαγωνισμό της Eurovision στο Ισραήλ κέρδισε ο 25χρονος Ντάνκαν Λόρενς από την Ολλανδία με το κομμάτι «Arcade». Το ολλανδικό τραγούδι κέρδισε τις εντυπώσεις από πολύ νωρίς στην κούρσα της Eurovision ως το Τελ Αβίβ. Μετά τη νίκη του Ντάνκαν Λόρενς η Ολλανδία θα φιλοξενήσει τον διαγωνισμό έπειτα από 45 ολόκληρα χρόνια.
«Χειμωνιάτικο» Σαββατοκύριακο με καταιγίδες, μποφόρ και πτώση της θερμοκρασίας - Προβλήματα λόγω ανέμων
Νέες αποκαλύψεις για την Ειρήνη Μουρτζούκου - Υποδυόταν τη μητέρα του Παναγιωτάκη σε δημοσιογράφο
Πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ παιδί προσβάλλεται από γρίπη των πτηνών
Είναι το «Labour» της Paris Paloma το φεμινιστικό anthem της Gen Z;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr