Λευτέρης Πανταζής: Παραμένει στο νοσοκομείο μετά την υπερκόπωση – Πότε παίρνει εξιτήριο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στο νοσοκομείο παραμένει ο Λευτέρης Πανταζής μετά την υπερκόπωση που υπέστη, ωστόσο η κατάσταση της υγείας του παρουσιάζει σαφή βελτίωση και ο ίδιος δηλώνει έτοιμος να επιστρέψει σύντομα στη σκηνή.
Ο αγαπημένος τραγουδιστής μίλησε στην εκπομπή «Ραντεβού το ΣΚ», αποκαλύπτοντας πως είχε να κοιμηθεί περίπου 15 ημέρες, γεγονός που οδήγησε στην κατάρρευσή του.
Όπως ανέφερε, θα παραμείνει για λίγο ακόμη στο νοσοκομείο προληπτικά, ενώ αποκάλυψε και την ημέρα που αναμένεται να πάρει εξιτήριο, αλλά και πότε σκοπεύει να επιστρέψει στις νυχτερινές του εμφανίσεις στο κέντρο όπου εμφανίζεται μαζί με την Άντζελα Δημητρίου.
«Τη Δευτέρα πρώτα ο Θεός θα βγω, την Τετάρτη θα ξεκινήσω στο μαγαζί. Απλώς σήμερα έπρεπε να ξεκουραστώ και έκατσα μέσα στο νοσοκομείο. Θα μου κάνουν όλες τις εξετάσεις να είναι σίγουροι οι γιατροί ότι ξεκουράζομαι, γιατί είχα να κοιμηθώ 15 μέρες. Υπερκόπωση μου είπαν ότι ήταν. Σήμερα είμαι καλύτερα, από χθες που κοιμήθηκα είμαι καλύτερα. Είναι δίπλα μου αυτοί που επιτρέπονται» δήλωσε ο Λευτέρης Πανταζής.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



