American Eagle: Εκτόξευση μετοχής μετά τη νέα καμπάνια με τη Martha Stewart - Παρελθόν οι αντιδράσεις για τη Sydney Sweeney
Η στρατηγική επιλογή και ο σάλος που γρήγορα ξεχάστηκε🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Άνοδο έως και 4% σημείωσαν την Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2025 οι μετοχές της American Eagle, μετά την ανακοίνωση ότι το νέο πρόσωπο της μάρκας θα είναι η θρυλική Αμερικανίδα επιχειρηματίας και τηλεπερσόνα Μάρθα Στιούαρτ (Martha Stewart).
Γιατί η Μάρθα Στιούαρτ είναι το ιδανικό νέο πρόσωπο
Η απόφαση ήρθε λίγο μετά τη θορυβώδη καμπάνια με πρωταγωνίστρια τη Σίντνεϊ Σουίνι (Sydney Sweeney), η οποία είχε προκαλέσει έντονες συζητήσεις στα social media.
Η 84χρονη Στιούαρτ πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια με τίτλο «Give Great Jeans Campaign», ποζάροντας με total denim look σε ένα σκηνικό που παντρεύει την αισθητική της μόδας με την αναγνωρίσιμη εικόνα της ως απόλυτης «homemaker»: μπλε υφάσματα, ένα τζιν σκηνικό κουζίνας και - για το χιούμορ της υπόθεσης - μια τζιν γαλοπούλα πάνω στον πάγκο.
Η καθηγήτρια του Parsons, Χίθα Χέρτζογκ, σχολίασε στη The Post: «Είναι ο τρόπος της Μάρθα Στιούαρτ να πει: “Θα δείξω το μεσαίο δάχτυλο στη γήρανση και σε ό,τι πιστεύετε όλοι για το ποια είμαι. Μπορώ να κάνω σχεδόν τα πάντα και να παραμείνω ακμαία”.»
Η νέα καμπάνια έρχεται ως συνέχεια - και ως απάντηση - στη συζήτηση που άνοιξε η προηγούμενη συνεργασία της American Eagle με τη δημοφιλή ηθοποιό Σίντνεϊ Σουίνι. Η φράση «Sydney Sweeney Has Great Jeans» είχε προκαλέσει κριτική από χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα, οι οποίοι θεώρησαν ότι το λογοπαίγνιο μεταξύ «jeans» και «genes» αγγίζει ιστορικά ευαίσθητα θέματα, καθώς ο όρος «εξαιρετικά γονίδια» έχει συσχετιστεί με ρητορικές περί φυλετικής ανωτερότητας.
Παρά τις αντιδράσεις, η εταιρεία δήλωσε ότι η συνεργασία με την «ξανθιά σεξοβόμβα» οδήγησε σε εξάντληση των προϊόντων μέσα σε μία εβδομάδα, ρεκόρ επισκεψιμότητας και πρωτοφανή αύξηση νέων εγγραφών στη σελίδα της.
Αναλυτές εκτιμούν ότι η επιλογή της Στιούαρτ είναι στρατηγική: απευθύνεται τόσο στους νεότερους καταναλωτές - που λατρεύουν την ειρωνική, χιουμοριστική persona της τα τελευταία χρόνια - όσο και σε μεγαλύτερες γενιές, οι οποίες τη γνωρίζουν ως σύμβολο στιλ, επιτυχίας και μακροβιότητας.
Με την καμπάνια να πλαισιώνεται από ισχυρό κοινωνικό buzz και την αγορά να αντιδρά θετικά, φαίνεται πως η American Eagle επενδύει σε μια ευρύτερη, διαγενεακή στρατηγική που συνδυάζει χιούμορ, nostalgia marketing και σύγχρονο styling.
Δραματικές ώρες στη Λακωνία: Γυναίκα ανεβαίνει σε ταράτσα για να δώσει φαγητό στην εγκλωβισμένη μητέρα της
Κακοκαιρία Byron: Τι θα γίνει με τον μισθό όσων δεν μπόρεσαν να πάνε στη δουλειά τους
Πανικός στη αεροσκάφος: Φωτιά σε διάδρομο απογείωσης γέμισε με καπνούς Airbus A320 με 180 επιβαίνοντες
Mega deal στα σκαριά στον τομέα της ψυχαγωγίας: Η Netflix κοντά στην αγορά της Warner Bros!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



