Άννα Κουρή για την απώλεια της μητέρας της: «Ημουν μία καλή κόρη και μου το έλεγε συνέχεια»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Τον προσωπικό απολογισμό της χρονιάς έκανε η Άννα Κουρή, μιλώντας για την απώλεια της μητέρας της, μια περίοδο που — όπως παραδέχθηκε — υπήρξε εξαιρετικά στενάχωρη για την ίδια.
Η ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι», το Σάββατο 15 Νοεμβρίου, όπου αναφέρθηκε τόσο στη συμμετοχή που έχει στη σειρά «Hotel Ελvira» όσο και στον θάνατο της μητέρας της, η οποία «έφυγε» σε ηλικία 98 ετών.
«Ήταν δημιουργική και πολύ στενάχωρη χρονιά, γιατί πέθανε η μαμά μου φέτος. Έζησε όλη την προετοιμασία μου για τη σειρά, με ενθάρρυνε για τα γυρίσματα και δεν πρόλαβε να το δει. Νομίζω ότι ήμουν καλή κόρη και μου το έλεγε συνέχεια. Και εγώ και η αδερφή μου ήμασταν πολύ κοντά της. Ήταν 98 χρονών.
Την ημέρα που μπήκε στο νοσοκομείο ήταν η τελευταία μέρα των γυρισμάτων. Βγήκε από το νοσοκομείο και πέθανε ένα μήνα μετά, ενώ έλεγαν ότι δεν θα βγει».
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



