Η Κιμ Καρντάσιαν έγινε μαμά για τέταρτη φορά (pic)
Η ανακοίνωση που έκανε στα social media🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για τέταρτη φορά έγιναν γονείς η Κιμ Καρντάσιαν και ο Κάνιε Γουέστ και πλέουν σε πελάγη ευτυχίας. «Είναι εδώ και είναι τέλειος», έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter η διάσημη τηλεπερσόνα. Η ίδια, μάλιστα, αποκάλυψε πως είναι αγόρι και ότι γεννήθηκε την Παρασκευή 10 Μαΐου.
Παράλληλα, η Κιμ Καρντάσιαν πρόσθεσε πως το μωρό είναι σαν δίδυμο αδελφάκι της κόρης της Σικάγο. «Είναι σωσίας της Σικάγο! Είμαι σίγουρη ότι θα αλλάξει πολύ αλλά προς το παρόν μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό», πρόσθεσε η επιχειρηματίας.
Αξίζει να σημειωθεί, το μωρό ήρθε στη ζωή με παρένθετη μητέρα. Η Κιμ, σύμφωνα με τους γιατρούς της, δεν μπορούσε να κυοφορήσει ξανά ένα παιδί καθώς, μετά τον δεύτερο τοκετό, προκλήθηκαν εκτεταμένες βλάβες στο αναπαραγωγικό της σύστημα και μια ενδεχόμενη εγκυμοσύνη θα μπορούσε να αποβεί ιδιαίτερα επικίνδυνη για τη ζωή της.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




