Γιώργος Κωνσταντίνου: «Δε φοβάμαι τον θάνατο γιατί είναι η συνέχεια της ζωής»
«Πέρασα πάρα πολύ δύσκολα, με πολύ στέρηση, πολύ μίσος», εξομολογήθηκε ο ηθοποιός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Γιώργος Κωνσταντίνου παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Super Κατερίνα» του Alpha και μίλησε για τις κακουχίες που πέρασε σε νεότερη ηλικία, ενώ δήλωσε πως δεν φοβάται τον θάνατο, καθώς τον θεωρεί συνέχεια της ζωής.
Οι δυσκολίες που έζησε
Ο γνωστός ηθοποιός είπε αρχικά: «Δεν φοβάμαι τον θάνατο, γιατί είναι η συνέχεια της ζωής. Από εκεί και έπειτα δεν έχω κάτσει να φιλοσοφήσω τι γίνεται».
Ο Γιώργος Κωνσταντίνου θυμήθηκε στην ίδια συνέντευξη τις δύσκολες εμπειρίες που έζησε στον πόλεμο και την καθοριστική στιγμή που συνειδητοποίησε πως η υποκριτική ήταν ο μοναδικός δρόμος για εκείνον.
Πιο αναλυτικά δήλωσε: «Πέρασα πάρα πολύ δύσκολα, με πολύ στέρηση, πολύ μίσος. Έζησα τον πόλεμο, πόνο, μίσος και κακία. Από μέσα μου βγήκε το αντίθετο, είχα ανάγκη την αγάπη. Όταν έφτασα να διαχέω αυτό που είχα μέσα μου, κέρδισα την αγάπη του κόσμου και είμαι σίγουρος για αυτό. Το βλέπω στον δρόμο, το βλέπω παντού. Έχουν συμβεί σημεία και τέρατα, μου έχουν πετάξει κάλτσες στον δρόμο. Τις πουλούσε ένας άνθρωπος στον δρόμο και μου φώναξε "παρ' τες, σε λατρεύω"».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



