Γιάννης Σερβετάς: Ανάσταση με φωτογραφία από το νοσοκομείο (pic)
«Εντάξει θα γίνει η Ανάσταση, αλλά καλού κακού κάνουμε και μια ακτινογραφία» έγραψε ο Γιάννης Σερβετάς στο Instagram🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Γιάννης Σερβετάς ένα από τα βασικά μέλη της σατιρικής παρέας των Ράδιο Αρβύλα και στενός συνεργάτης του Αντώνη Κανάκη βρέθηκε στο νοσοκομείο το βράδυ της Ανάστασης, καθώς αντιμετωπίζει πρόβλημα με την υγεία του.
Ο Σερβετάς με το γνωστό του χιούμορ ανέβασε μια φωτογραφία με το ... κεφάλι του στο Instagram, γράφοντας: «Εντάξει θα γίνει η Ανάσταση, αλλά καλού κακού κάνουμε και μια ακτινογραφία... όλα καλά. Ίωση είναι θα περάσει. Ευχαριστώ». Με τα tags ευχήθηκε στον ευατό του και στους followers «του χρόνου στους αγρούς» και «καλή Ανάσταση».
Την ανάρτησή του σχολίασαν δεκάδες φίλοι και θαυμαστές των Ράδιο Αρβύλα, που ευχήθηκαν στον «γίγαντα» περαστικά και γρήγορη ανάρρωση.
Δείτε την ανάρτηση:
Διαβάστε ακόμη
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




